Åh din stakkel!! KAn kun sige, at jeg føler med dig og virkelig ønsker for dig at du snart får dit guld i armene. Nu kan det ikke vare længe! Håber ikke igangsættelsen skal tage 3 dage.
Min fødsel startede med at jeg vågnede kl. 3 og tænkte at min krop endnu engang havde gang i noget der ikke havde tænkt sig at blive til en skid. Kl. 7 kunne jeg ikke sove mere for det og begyndte at få trang til at gå på toilettet hele tiden. De første gange kom der ikke noget, men derefter fik jeg diarré og og rendte lidt frem og tilbage mens smerterne blev stærkere og stærkere. Ved 10 tiden fik jeg tegnblødning og veerne tog bare mere og mere til. Kom på FG kl. 12 og fødte kl. 16.53.
Det er svært at forestille sig, hvordan ens fødsel skal starte. Jeg var helt overbevist om at min fødsel skulle starte med vandafgang og ikke veer. Og jeg mærkede ekstra efter ALT hvad der skete med min krop. Specielt dagene efter termin. Så jeg forstår dig virkelig godt!
Jeg vil bare sig pøj pøj med det og rigtig god fødsel! Når det gør allermest ondt, så tænk på det guld der kommer op til dig bagefter. Det gjorde i hvert fald mig noget mere udholden og stædig under presseveerne
Ih hvor er det spændende at du lige om lidt har dit dejlige barn hos dig!
Anmeld