Hvem kender størrelsen på disse bogstaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.826 visninger
31 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

mariamiss6

Jeg har fundet de her helt almindelige bogstaver på dinkage.dk

Men jeg vil vide hvor høje de er, det fremgår ikke af beskrivelsen nemlig, og jeg gider ikke eje dem hvis de er kæmpe store....

Nogen der ved det?

http://dinkage.dk/udstikkere-9/bogstaver-tal-17/fmm-alphabet-and-numbers-upper-case-103.html

http://dinkage.dk/udstikkere-9/bogstaver-tal-17/fmm-alphabet-lower-case-104.html

Det haster en anelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Manakauapo

Uhh. Mener de er ca. 1,5-2 cm høje.. Det er ihvertfald ikke de største

Anmeld

9. februar 2011

mariamiss6

Valkyrien skriver:

Uhh. Mener de er ca. 1,5-2 cm høje.. Det er ihvertfald ikke de største

Yay Lige mig... Desværre så jeg dit svar for sent, så det må blive en anden god gang....

OG ellers må nogen lige råbe højt hvis de skal bestille snart

Anmeld

9. februar 2011

Snefnug1984

Yay Lige mig... Desværre så jeg dit svar for sent, så det må blive en anden god gang....

OG ellers må nogen lige råbe højt hvis de skal bestille snart

Jeg har dem og du må mere end gerne købe dem, for bruger dem aldrig Det er de store bogstaver jeg har. Jeg har også dem i kursiv, men de er vidst de små bogstaver.

Anmeld

9. februar 2011

mariamiss6

Snefnug26 skriver:

Jeg har dem og du må mere end gerne købe dem, for bruger dem aldrig Det er de store bogstaver jeg har. Jeg har også dem i kursiv, men de er vidst de små bogstaver.

Må jeg spørge hvorfor du aldrig får dem brugt?

Altså er der noget ved dem som gør at man bare aldrig får dem brugt eller hvad?

Æv æv, dem i kursiv ville jeg faktisk gerne have, men de har ikke de store hjemme på dinkage Og jeg gider ikke købe et alfabet hvis jeg kun kan få de små eller de store...

Anmeld

9. februar 2011

mariamiss6 skriver:

Jeg har fundet de her helt almindelige bogstaver på dinkage.dk

Men jeg vil vide hvor høje de er, det fremgår ikke af beskrivelsen nemlig, og jeg gider ikke eje dem hvis de er kæmpe store....

Nogen der ved det?

http://dinkage.dk/udstikkere-9/bogstaver-tal-17/fmm-alphabet-and-numbers-upper-case-103.html

http://dinkage.dk/udstikkere-9/bogstaver-tal-17/fmm-alphabet-lower-case-104.html

Det haster en anelse

Således!!

Jeg bruger mine meget!

Stine og Lisa.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. februar 2011

Majbriteriksen

Tilmeldt skriver:

Således!!

Jeg bruger mine meget!

Stine og Lisa.

Ej hvor er det godt jeg endelig har fundet en som rent faktisk bruger sine-for mine ligge gemt væk i en skuffe i arrigskab. Hvordan får du dem til at slippe fondanten? Jeg har aldrig kunne lave et pænt bogstav, der sidder bare noget klister som jeg må skrabe ud med en kniv

Majbrit som ikke har jordens største tålmodighed med små ting som ikke vil som hun vil

Anmeld

9. februar 2011

mariamiss6

Majbriteriksen skriver:

Ej hvor er det godt jeg endelig har fundet en som rent faktisk bruger sine-for mine ligge gemt væk i en skuffe i arrigskab. Hvordan får du dem til at slippe fondanten? Jeg har aldrig kunne lave et pænt bogstav, der sidder bare noget klister som jeg må skrabe ud med en kniv

Majbrit som ikke har jordens største tålmodighed med små ting som ikke vil som hun vil

Du skal huske at "dyppe" bogstavet i flormelis først. Og så er det en god idé hvis fondanten er en anelse hård. Altså hvis du blander lidt mere flormelis i...

I hvert fald når det drejer sig om min MMF hjælper det, synes jeg.....

Anmeld

9. februar 2011

mariamiss6

Snefnug26 skriver:

De bogstaver du har, er det dem på billedet en anden bruger har sat ind?

Anmeld

9. februar 2011

mariamiss6

Tilmeldt skriver:

Således!!

Jeg bruger mine meget!

Stine og Lisa.

Aaaaarh du er en skat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.