Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zette skriver: og sæd kan jo i op til to døgn efter befrugte... Så gravid skal man vel nok blive hvis der er ægløsning og gode sædceller
og sæd kan jo i op til to døgn efter befrugte... Så gravid skal man vel nok blive hvis der er ægløsning og gode sædceller
Bestemt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg testede først positiv da jeg var gået to dage over tid, og det var en svag streg ..
sæden "holder sig" i kvindens krop i 2 - 5 dage, så ja, det skulle være muligt at ramme alligevel.
HAR Ikke testet endnu, er 1 dag over tid.. men tager i morgen.
har taget test idag men var negativ, øv, er 2 dage over tid nu
hm .. du må prøve engang i morgen så, det kan være du har haft sen ægløsning, så kan du først teste positiv 14 efter du har haft æg. løsning
fingre for dig!
Secrets skriver: Det er vidst en skrøne, med mindre der er noget særligt ved mandens sædkvalitet der gør det. Der er i hvert fald blandede meninger Vi har dyrket sex hver dag, og jeg blev nu stadig gravid
Det er vidst en skrøne, med mindre der er noget særligt ved mandens sædkvalitet der gør det. Der er i hvert fald blandede meninger Vi har dyrket sex hver dag, og jeg blev nu stadig gravid
Jo oftere manden har udløsning jo bedre er kvaliteten.. Det hva jeg har hørt.. Hehe.. Ellers er det noget manden har bildt mig ind... Hehe
har stadig ikke fået min mens som jeg skulle den 9 har taget test flere gange men hvergang negativ.. forstår det ikke.. har lidt knurren ind imellem og tænker hver gang det tegn på min menstruation men næh nej der kommer intet.. hvis jeg er gravid ville testen vel være posivtiv??? forstår det ikke.. og vi vil så gerne have baby
Nu er der gået noget tid ´siden dit sidste svar i debatten, og jeg står selv i præcis samme situation nu, så vil bare lige høre hvordan det går? Har du fået noget nyt svar eller går du stadig i uvished?... Mvh.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128