hvorfor er test negativ?? øvvvv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.514 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Anonym trådstarter

jeg skal have min mens i morgen, har dog lidt mens smerter som jeg plejer, vi bruger ikke beskyttelse og siden sidste mens har vi være sammen hver eneste dag og der må da have været mulighed for at blive gravid... tog en test her til aften ku ik lade være men var negativ,,, øv øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

smokin

Anonym skriver:

jeg skal have min mens i morgen, har dog lidt mens smerter som jeg plejer, vi bruger ikke beskyttelse og siden sidste mens har vi være sammen hver eneste dag og der må da have været mulighed for at blive gravid... tog en test her til aften ku ik lade være men var negativ,,, øv øv

Hvis I dyrker sex hver dag nedsættes sædcellernes kvalitet vidst. Man skal holde en dags pause så kroppen kan producere nye og stærke banditter 

Anmeld

8. februar 2011

christinak

Du kan jo godt have haft sen ægløsning, du må afvente og se om mens kommer imorgen, ellers så test om et par dage igen.

hilsen christina

Anmeld

8. februar 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Prøv i morgen tidlig. For det først er det aften og så er der auto færre humoner i kroppen, plus det er først imorgen du skal have din mens, så det er altså ikke alle der kan teste positiv før.

Jeg selv testede svagt positiv morgen 4+2 og det er med tvillinger, så tænk hvis jeg tog en tidlig test og der kun er en, tror ikke den ville være positiv.

Men held og lykke. Glæder mig, til at høre svaret fra i morgen tidlig.

Anmeld

8. februar 2011

Kofoed.

Kofoed33 skriver:

Prøv i morgen tidlig. For det først er det aften og så er der auto færre humoner i kroppen, plus det er først imorgen du skal have din mens, så det er altså ikke alle der kan teste positiv før.

Jeg selv testede svagt positiv morgen 4+2 og det er med tvillinger, så tænk hvis jeg tog en tidlig test og der kun er en, tror ikke den ville være positiv.

Men held og lykke. Glæder mig, til at høre svaret fra i morgen tidlig.

I urinen ikke kroppen, sorry.

Anmeld

8. februar 2011

Frøken J.

Zette skriver:

Hvis I dyrker sex hver dag nedsættes sædcellernes kvalitet vidst. Man skal holde en dags pause så kroppen kan producere nye og stærke banditter 

Det er vidst en skrøne, med mindre der er noget særligt ved mandens sædkvalitet der gør det. Der er i hvert fald blandede meninger Vi har dyrket sex hver dag, og jeg blev nu stadig gravid

Anmeld

8. februar 2011

smokin

Secrets skriver:

Det er vidst en skrøne, med mindre der er noget særligt ved mandens sædkvalitet der gør det. Der er i hvert fald blandede meninger Vi har dyrket sex hver dag, og jeg blev nu stadig gravid

hov hov , jeg sagde jo heller ikke det var umuligt - blot at det kunne blive lidt sværere....

Anmeld

8. februar 2011

Frøken J.

Zette skriver:

hov hov , jeg sagde jo heller ikke det var umuligt - blot at det kunne blive lidt sværere....

Nej nej, jeg synes blot ikke der er grund til at opfordre til mindre sex, hvis de nyder at gøre det hver dag, og mandens sædkvalitet ellers ikke fejler noget

Anmeld

8. februar 2011

smokin

Secrets skriver:

Nej nej, jeg synes blot ikke der er grund til at opfordre til mindre sex, hvis de nyder at gøre det hver dag, og mandens sædkvalitet ellers ikke fejler noget

okay, det mener jeg så heller ikke at have gjort   

Anmeld

8. februar 2011

smokin

Secrets skriver:

og sæd kan jo i op til to døgn efter befrugte... Så gravid skal man vel nok blive hvis der er ægløsning og gode sædceller 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.