Undskyld, men liiige et lille spm mere :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Aves.

Perl skriver:

nej det ville jeg nok heller ikke kunne hvis jeg var alene kunne bare ikke lige forstille mig hvordan det så ville være... hmm...

Jeg har slet ikek overvejet at den ikek var der...de 700kr den koster om måneden er jo bare en fast udgift...men jeg har så også en rigtig fin økonomi så det kan sagtens hænge sammen og så er bilen købt kontant så der er ikek lån eller noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

esrt

Nicolinesmor170510 skriver:

Ja undskyld.. Men det er altså ikke til at finde ud af det her..

Hvor meget har i til overs når i har betalt alt, udover mad osv?

Er knap 4500 kr nok til mad, bleer og alt det der?

Der er kun mig og min datter på 9 mdr.

Jeg bruger 2500 hver månede på de vigtige ting også 2000 på hygger og tøj. (skal siges jeg tit spiser med andre veninder og familie medlemmer, som gør det lidt billigere i mad).

Og vi er kun mig og min dreng.

Anmeld

8. februar 2011

Bare mig..

esrt skriver:

Jeg bruger 2500 hver månede på de vigtige ting også 2000 på hygger og tøj. (skal siges jeg tit spiser med andre veninder og familie medlemmer, som gør det lidt billigere i mad).

Og vi er kun mig og min dreng.

Okay. Jamen min mormor og morfar bor ikke langt derfra, så det var da også tanken, at de lidt oftere skulle have aftensmadsbesøg.. hihi. Men jeg har også ellers nogen jeg helt klart havde tænkt mig at spise lidt oftere ved.. Men ja, havde måske også regnet med omkring 2500 kr til mad osv ca.

Anmeld

8. februar 2011

Lillefe

Eva. skriver:

Jeg har slet ikek overvejet at den ikek var der...de 700kr den koster om måneden er jo bare en fast udgift...men jeg har så også en rigtig fin økonomi så det kan sagtens hænge sammen og så er bilen købt kontant så der er ikek lån eller noget...

Nej ok det gør det nok lidt lettere.. når den er helt din altså.. 700 kr ville ikke kunne gøre det hos os desværre.. og det er mest mig som bruger bilen.. så køre du vel ikke så langt ?

Anmeld

8. februar 2011

Aves.

Perl skriver:

Nej ok det gør det nok lidt lettere.. når den er helt din altså.. 700 kr ville ikke kunne gøre det hos os desværre.. og det er mest mig som bruger bilen.. så køre du vel ikke så langt ?

Jamen det er bare forsikring og hvad der er...benzin er udover....og nej, nu kører jeg ikke meget, men i praktikken var det 75 km dagligt...det var lidt træls og vanvittig dyrt..

Anmeld

8. februar 2011

esrt

Okay. Jamen min mormor og morfar bor ikke langt derfra, så det var da også tanken, at de lidt oftere skulle have aftensmadsbesøg.. hihi. Men jeg har også ellers nogen jeg helt klart havde tænkt mig at spise lidt oftere ved.. Men ja, havde måske også regnet med omkring 2500 kr til mad osv ca.

Det er i hvert fald nok for os.

også gør jeg det at jeg hæve penge til mad på kortet, så jeg ikke bare går og køre kortet igennem.
På den måde har jeg styr på hver meget jeg har brugt.

(bare ikke tag ALLE de 2500 kroner med hver gang)

Anmeld

8. februar 2011

Lillefe

Eva. skriver:

Jamen det er bare forsikring og hvad der er...benzin er udover....og nej, nu kører jeg ikke meget, men i praktikken var det 75 km dagligt...det var lidt træls og vanvittig dyrt..

nåe... hehe troede vi snakkede benzin.. er lidt træt så jeg har sikkert misforstået.. og ja pyha lyder alt alt for dyrt..  

Anmeld

8. februar 2011

Carina1977

Ja undskyld.. Men det er altså ikke til at finde ud af det her..

Hvor meget har i til overs når i har betalt alt, udover mad osv?

Er knap 4500 kr nok til mad, bleer og alt det der?

Der er kun mig og min datter på 9 mdr.

Det kan du sagtens få til at løbe rundt

Da jeg studerede i sin tid og havde et blebarn, havde vi kun omkring 2000 kr. at leve for i måneden, og det gik lige. så jo det kan sagtens lade sig gøre.

Nu har jeg 4300 kr. i måneden, når alle regninger er betalt + lidt over 5000 kr. hver 3. måned. Jeg har somregel altid noget til overs, når måneden er omme

Vi er 1 voksen + et barn på 10 år

Anmeld

8. februar 2011

Aves.

Perl skriver:

nåe... hehe troede vi snakkede benzin.. er lidt træt så jeg har sikkert misforstået.. og ja pyha lyder alt alt for dyrt..  

Nej, det var jo bare hvad bilen kostede at have.. skulle jeg tage toget ville det jo også koste, præcis som benzin, ikke.. og nu har jeg så mødt manden i mit liv, som bor i Farum...så det er dyrt og nødvendigt med bil..

Anmeld

8. februar 2011

Lillefe

Eva. skriver:

Nej, det var jo bare hvad bilen kostede at have.. skulle jeg tage toget ville det jo også koste, præcis som benzin, ikke.. og nu har jeg så mødt manden i mit liv, som bor i Farum...så det er dyrt og nødvendigt med bil..

hehe ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.