Undskyld, men liiige et lille spm mere :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.574 visninger
41 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Bare mig..

Ja undskyld.. Men det er altså ikke til at finde ud af det her..

Hvor meget har i til overs når i har betalt alt, udover mad osv?

Er knap 4500 kr nok til mad, bleer og alt det der?

Der er kun mig og min datter på 9 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Lillefe

Hejsa ja det burde være rigeligt.. hvis man altså ikke handler i føtex eller lign. Så ville jeg råde dig til at købe bleer i lidl og der er også masser gode ting i lidl. Vi har faktisk levet for 3000 nogle måneder . og vi var 4 to voksne og 2 børn! evt. handle en gang om ugen så du har mad til alle dagene..

Anmeld

8. februar 2011

Bare mig..

Perl skriver:

Hejsa ja det burde være rigeligt.. hvis man altså ikke handler i føtex eller lign. Så ville jeg råde dig til at købe bleer i lidl og der er også masser gode ting i lidl. Vi har faktisk levet for 3000 nogle måneder . og vi var 4 to voksne og 2 børn! evt. handle en gang om ugen så du har mad til alle dagene..

Jamen den ligger faktisk lige en spytklat fra hvor jeg nok kommer til at bo. Og liva, der kan man også finde ok tilbud nogen gange

Men godt, at det i hvertfald ikke er i underkanten

Anmeld

8. februar 2011

ESV

vi er to voksne og et barn på knap 15 måneder og incl. husholdnings ting, toilet papir, bleer osv har vi 4400 om måneden og tror med en smule om tmke kunne vi sagtens klare os for mindre!!

Anmeld

8. februar 2011

ESV

vi er to voksne og et barn på knap 15 måneder og incl. husholdnings ting, toilet papir, bleer osv har vi 4400 om måneden og tror med en smule om tmke kunne vi sagtens klare os for mindre!!

Anmeld

8. februar 2011

Bare mig..

ESV skriver:

Okay, jamen så kan det godt holde budgettet

Anmeld

8. februar 2011

Lillefe

Nicolinesmor170510 skriver:

Jamen den ligger faktisk lige en spytklat fra hvor jeg nok kommer til at bo. Og liva, der kan man også finde ok tilbud nogen gange

Men godt, at det i hvertfald ikke er i underkanten

Nej det syntes jeg ikke vi prøver som regel altid at handle i lidl fordi de har både gode bleer (og skum klude til 9 kr som er lige så gode som de dyre i føtex) Og så selvom der er nogen ting som er tyske eller lign som man ikke kender er der faktisk nogle af tingene som er næsten bedre end de danske  også slikken, de har for eks mentos i tysker slik og de smager faktisk ens..

Anmeld

8. februar 2011

Nettemor

vi er 2 voksne, en knægt på 11 mdr med GOD appetit og en hund.. vi har lige omkring 5000 pr mdr. og deri skal også være benzin til bil.. og det går... har ik det vilde overskud når mdr er omme men vi klarer os

Anmeld

8. februar 2011

Bare mig..

Perl skriver:

Nej det syntes jeg ikke vi prøver som regel altid at handle i lidl fordi de har både gode bleer (og skum klude til 9 kr som er lige så gode som de dyre i føtex) Og så selvom der er nogen ting som er tyske eller lign som man ikke kender er der faktisk nogle af tingene som er næsten bedre end de danske  også slikken, de har for eks mentos i tysker slik og de smager faktisk ens..

Ja, det er rigtigt.. Og jeg er heller ikke så madfreak, så jeg går ikke særlig meget op i hvor det kommer fra.. Dejligt, at det kan holde.

Og ja, deres slik... uhm... Det smager dejligt

Anmeld

8. februar 2011

Bare mig..

nettemor skriver:

vi er 2 voksne, en knægt på 11 mdr med GOD appetit og en hund.. vi har lige omkring 5000 pr mdr. og deri skal også være benzin til bil.. og det går... har ik det vilde overskud når mdr er omme men vi klarer os

Jeg har ikke nogen bil og skal heller ikke have det og heller ikke hund mere. Den får han lov at beholde, for det har jeg heller ikke tid til alene..

Men så passer det nok meget godt mit budget til mad.. Men ikke mange penge til tøj fx, kan jeg godt se, men det er der jo så ikke noget at gøre ved..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.