To dage tilbage på arb inden jeg skifter job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

247 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. september 2008

sbs78

Og hvor jeg glæder mig:P Jeg synes bare de sidste to uger, har været lidt tunge.
Bossen er jo selvfølgelig skuffet over at jeg har sagt op, men... Hun har brokket sig over, at hun har brugt penge på mig (i form at reklame) Hun har faktisk kun virket negativ over for mig. Nåe ja og så kunne jeg også lige gøre rent i hele salonen i mandags. F... hvor jeg glæder mig til lørdag kl 13 Slut prut finale med hende.

I dag har hun kun kunne snakket om, den nye fantastiske ass hun har ansat. Om hvor ung hun er og hvor meget frisk energi hun kan give til salonen. Ja bliver sgu lidt ked af det, for ikke en gang har hun sagt at det er træs at midste en god medarbejder. Nå jeg skal bare havde de næste dage overstået.

Klem Sidsel

P.S så ingen lille baby til os lige foreløbig ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2008

Nadi

Og alligevel... Hvis ikke hun havde været glad for dig tror jeg ikke hun ville bruge så meget energi på at gøre dig ked af det. Hvilket jeg bestemt ikke synes du skal være.

Kan godt forstå du glæder dig til at starte på dit nye job, altid spændende :)

-nadia

Anmeld

25. september 2008

linemus

Ej, jeg var altså sikker på det var dig, der var hemligheden ;)

Det bliver da super at komme i gang med noget nyt. Og dejligt at slippe væk fra den hejre. Om det så er fordi hun kommer til at savne dig eller bare er træt af at have brugt pengene på annoncen (noget fis), så kunne hun da godt opføre sig ordentligt. To dage!!! Det er jo ingen tid :)

Knus Line

Anmeld

25. september 2008

sbs78

Ja det er nok rigtigt. Gider heller ikke spilde min tid på hende, for hun er ikke det vejr.

skulle måske have gjort som du sagde, at sygemelde mig :D:D

Anmeld

25. september 2008

sbs78

linemus skriver:

Ej, jeg var altså sikker på det var dig, der var hemligheden ;)

Det bliver da super at komme i gang med noget nyt. Og dejligt at slippe væk fra den hejre. Om det så er fordi hun kommer til at savne dig eller bare er træt af at have brugt pengene på annoncen (noget fis), så kunne hun da godt opføre sig ordentligt. To dage!!! Det er jo ingen tid :)

Knus Line

nej nej desværre :P Nej det kan jeg ikke få mig selv til. Synes selv at man skal være ansat i 1 - 1½ år inden man bliver gravid. og der er også en ass som går på barsel her til november, så den går ikke :))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.