Ida Marie 10 mdr. - nyt fra verdens lykkeligste mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

MyBaby

MariaJ skriver:

Årh, hvor er hun sød. Dejligt at det gik så godt med ammeslut og dagplejestart.

Maria

Tusind tak. Jeg er virkelig lettet over, at det er gået så godt, som det er! Men det beviser jo bare, at min kære kæreste har ret, når han altid siger til mig, at jeg ikke skal bekymre mig inden, jeg overhovedet ved, om der bliver noget at bekymre sig om....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Mor til L&S

Hun er da bare skøn altså

Dejligt at høre alt går godt at DP start også går fint.. Vi starter ud om 1 uge - blir spændende

Dejligt at se nye billeder samt en update på lille Ida

Anmeld

8. februar 2011

MariaJ

MyBaby skriver:

Tusind tak. Jeg er virkelig lettet over, at det er gået så godt, som det er! Men det beviser jo bare, at min kære kæreste har ret, når han altid siger til mig, at jeg ikke skal bekymre mig inden, jeg overhovedet ved, om der bliver noget at bekymre sig om....

Nej, men hvilken mor gør vel ikke det? Bekymrer sig, altså . Det tror jeg vi allesammen gør lidt.

Anmeld

8. februar 2011

MyBaby

MariaJ skriver:

Nej, men hvilken mor gør vel ikke det? Bekymrer sig, altså . Det tror jeg vi allesammen gør lidt.

Ja, det er nok en rigtig mor-ting!!! Det har jeg også forklaret Michael...

Anmeld

8. februar 2011

Mai-pigen

Eii hvor er hun blevet stor..det går bare så stærkt.. SUUK!!

Men hun er super lækker....

Anmeld

9. februar 2011

MyBaby

Mai-pigen skriver:

Eii hvor er hun blevet stor..det går bare så stærkt.. SUUK!!

Men hun er super lækker....

Ja, det går virkelig ALT ALT for hurtigt! Nu starter jeg snart på arbejde igen og så tror jeg virkelig, at tiden kommer til at flyve!  Så det er bare med at nyde det!

Anmeld

14. februar 2011

Bavianis

Nuurh - gudmors lille mus!

Jeg vidste slet ikke at du var stoppet med at amme!!! Ih suk - tiden går - snart begynder hun vel at rende med fyre... Og hvis det skal være, så vil jeg gerne lægge søn til

Anmeld

14. februar 2011

MyBaby

Bavianis skriver:

Nuurh - gudmors lille mus!

Jeg vidste slet ikke at du var stoppet med at amme!!! Ih suk - tiden går - snart begynder hun vel at rende med fyre... Og hvis det skal være, så vil jeg gerne lægge søn til

Jamen det kom også bare lige pludselig! Hun lå bare og hyggede og tog ikke rigtig noget, så vi prøvede at putte uden og der var bare ingen problemer!  Så det var dejligt - men ih hvor jeg tudede!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.