Ida Marie 10 mdr. - nyt fra verdens lykkeligste mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

MyBaby

Hej alle sammen!

Så er det vist tid til en lille update herfra!

Ida bliver nu 10 mdr her den 10. og vi kan bare slet slet ikke følge med! Den sidste 1½ mdr har bare været fuldstændig vild! Den 1. jan tog Ida det første lille "kryp" fremad og herefter er det gået stærkt! Nu stiller hun sig op alle vegne, kravler lystigt rundt og piller i alt og går med sin gåvogn (dog med mor som sikkerhedsnet :0)! Hun siger FAR til sin far, MAM MAM til maden, BØH til spejlbilledet og TAK, når hun får noget (eller giver noget :0)!

Vi har været igennem et par uger med max seperationsangst - ingen andre end mor duede og det var bare mega hårdt (for mor :0)! Det er vi heldigvis ovre nu!

Faktisk har vi i løbet af de sidste par måneder også skåret stille og roligt ned på amningen og for tre dage siden var det helt slut! Vi har begge ELSKET det hele vejen igennem, men nu kunne jeg mærke, at hun glemte det lidt og når hun lå der, hyggede hun egentlig mest ! Så vi prøvede at putte uden og der har bare SLET ikke været nogen problemer (igen må jeg erkende, at det var værst for mor)!

Og så var der lige det der med dagplejestart - det var godt nok også hårdt for mor, som var den eneste, der STORTUEDE efter første aflevering! Ida startede i sidste uge og har i en god uges tid været der to timer hver formiddag. Det er bare gået SÅ godt og hun hygger sig med de andre børn. Idag skulle hun så have sovet til middag der for første gang, men desværre (dog forventeligt) har hun fået en eller anden omgangssyge, så det må lige blive udsat lidt. Jeg skal heldigvis først starte på arbejde den 28., så der er god tid til en stille og rolig indkøring!

Hun er uden tvivl verdens dejligste lille tandløse flæsketsunami  Se selv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Mette.

Hvor er hun dog bare en stor charmer! og hvor er det dejligt både amme-stop og DP gik godt - det er altid dejligt når de tager det hele så pænt.

Anmeld

8. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Ej hvor er hun bare en lille charmetrold!

Anmeld

8. februar 2011

MyBaby

Mette. skriver:

Hvor er hun dog bare en stor charmer! og hvor er det dejligt både amme-stop og DP gik godt - det er altid dejligt når de tager det hele så pænt.

Tusind tak! Ja, det har jo virkelig været nogle af de ting, jeg har læst meget om, at tænkt meget over, hvordan det nu skulle gå - og så gik det bare SÅ fint! Så jeg er lettet!

Anmeld

8. februar 2011

MyBaby

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Ej hvor er hun bare en lille charmetrold!

Ja, hun ved lige, hvordan hun skal sno sin blåøjede forældre - især far...

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

Nøj, hvor er hun sød! Og er hun allerede 10 mdr?? Hold da op det går stærkt! Jeg husker stadig dine fine mavebilleder. Det er jo bestemt ikke mindre smukt, det der er kommet ud af den

Anmeld

8. februar 2011

MyBaby

kitty skriver:

Nøj, hvor er hun sød! Og er hun allerede 10 mdr?? Hold da op det går stærkt! Jeg husker stadig dine fine mavebilleder. Det er jo bestemt ikke mindre smukt, det der er kommet ud af den

Tusind tak - nu er det mig, der beundrer din flotte mave, som jo bare klæder dig helt ufatteligt godt! Du stråler virkelig! Jeg glæder mig rigtig meget, til at se, hvad der gemmer sig derinde...

Anmeld

8. februar 2011

Maise

øj hvor er hun lækker.

Anmeld

8. februar 2011

MyBaby

Maise skriver:

øj hvor er hun lækker.

Tak tak - vi er også stadig fuldstændig forelsket!

Anmeld

8. februar 2011

MariaJ

Årh, hvor er hun sød. Dejligt at det gik så godt med ammeslut og dagplejestart.

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.