Hej alle sammen!
Så er det vist tid til en lille update herfra!
Ida bliver nu 10 mdr her den 10. og vi kan bare slet slet ikke følge med! Den sidste 1½ mdr har bare været fuldstændig vild! Den 1. jan tog Ida det første lille "kryp" fremad og herefter er det gået stærkt! Nu stiller hun sig op alle vegne, kravler lystigt rundt og piller i alt og går med sin gåvogn (dog med mor som sikkerhedsnet :0)! Hun siger FAR til sin far, MAM MAM til maden, BØH til spejlbilledet og TAK, når hun får noget (eller giver noget :0)!
Vi har været igennem et par uger med max seperationsangst - ingen andre end mor duede og det var bare mega hårdt (for mor :0)! Det er vi heldigvis ovre nu!
Faktisk har vi i løbet af de sidste par måneder også skåret stille og roligt ned på amningen og for tre dage siden var det helt slut! Vi har begge ELSKET det hele vejen igennem, men nu kunne jeg mærke, at hun glemte det lidt og når hun lå der, hyggede hun egentlig mest
! Så vi prøvede at putte uden og der har bare SLET ikke været nogen problemer (igen må jeg erkende, at det var værst for mor)!
Og så var der lige det der med dagplejestart - det var godt nok også hårdt for mor, som var den eneste, der STORTUEDE efter første aflevering! Ida startede i sidste uge og har i en god uges tid været der to timer hver formiddag. Det er bare gået SÅ godt og hun hygger sig med de andre børn. Idag skulle hun så have sovet til middag der for første gang, men desværre (dog forventeligt) har hun fået en eller anden omgangssyge, så det må lige blive udsat lidt. Jeg skal heldigvis først starte på arbejde den 28., så der er god tid til en stille og rolig indkøring!
Hun er uden tvivl verdens dejligste lille tandløse flæsketsunami 
Se selv
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld