Nokia 6700 slide, lilla, sælges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.441 visninger
22 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

otlitrom

Nokia 6700 slide i lilla sælges.

Telefonen er brugt i 3 mdr, og fremstår i meget fin stand.

Telefonen har ingen ridser, har dog et minimum af uundgåelige lommeridser på skærmen.

Telfonen sælges med oplader og høretelefoner, alt i den originale æske.

Pris 800kr. Køber betaler evt. forsendelse.

Kvittering haves. Telefonen er IKKE simlåst!

Bud modtages.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

AnneBJ

Uh nu frister du....! Hvorfor sælger du?

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Uh nu frister du....! Hvorfor sælger du?

Fordi jeg har fået mandens Nokia E72, og den er jeg blevet rigtig glad for!

Jeg var på ingen måde utilfreds med den jeg sælger. Jeg synes bare det er tosset den ligger i skuffen, da den intet fejler!

Anmeld

8. februar 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Fordi jeg har fået mandens Nokia E72, og den er jeg blevet rigtig glad for!

Jeg var på ingen måde utilfreds med den jeg sælger. Jeg synes bare det er tosset den ligger i skuffen, da den intet fejler!

Jamen det har du da fuldstændig ret i Jeg vil lige læse lidt om den, men først imorgen, da jeg faktisk er på vej under dynen med migræne (snak om at være baby.dk afhængig...)

Og; jeg har et ærinde i "din by" sidst i denne måned, eller først i næste - kan vi mødes og handle, så jeg sparer porto?

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Jamen det har du da fuldstændig ret i Jeg vil lige læse lidt om den, men først imorgen, da jeg faktisk er på vej under dynen med migræne (snak om at være baby.dk afhængig...)

Og; jeg har et ærinde i "din by" sidst i denne måned, eller først i næste - kan vi mødes og handle, så jeg sparer porto?

Det kan vi sagtens, det ville ikke være noget problem!

God bedring, søde!!

Anmeld

8. februar 2011

misslea

kitty skriver:

Nokia 6700 slide i lilla sælges.

Telefonen er brugt i 3 mdr, og fremstår i meget fin stand.

Telefonen har ingen ridser, har dog et minimum af uundgåelige lommeridser på skærmen.

Telfonen sælges med oplader og høretelefoner, alt i den originale æske.

Pris 800kr. Køber betaler evt. forsendelse.

Kvittering haves. Telefonen er IKKE simlåst!

Bud modtages.

orv - den ku jeg da godt tænke mig!!!

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

misslea skriver:

orv - den ku jeg da godt tænke mig!!!

Nu har AnneBJ skrevet først (først til mølle). Men er hun ikke interesseret er du velkommen til at købe

Anmeld

8. februar 2011

misslea

kitty skriver:

Nu har AnneBJ skrevet først (først til mølle). Men er hun ikke interesseret er du velkommen til at købe

Okay... står nemlig og mangler en telefon nu...! Men jeg prøver at finde en anden... og lykkes det ikke, og hvis annebj ikke er int. alligevel vil jeg meget gerne købe den... :-)

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

misslea skriver:

Okay... står nemlig og mangler en telefon nu...! Men jeg prøver at finde en anden... og lykkes det ikke, og hvis annebj ikke er int. alligevel vil jeg meget gerne købe den... :-)

Jeg regner med at Anne giver svar i morgen, når hun har læst om telefonen. Så kan vi evt. snakkes ved efter det?

Hvis ikke Anne er interesseret er telefonen din!

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Kan vi aftale at du giver svar i morgen, om du er interesseret? Eller er det for kort varsel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.