Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tynen skriver:Grynt?!
Grynt/Tina skriver:Tynen skriver:Grynt?! LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Tryne, du er godt nok super sød til at tænke på mig (L), men desværre, med 4 børn har jeg mere end rigeligt på min bopæl at se til :D
Tynen skriver:Grynt/Tina skriver:Tynen skriver:Grynt?! LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Tryne, du er godt nok super sød til at tænke på mig (L), men desværre, med 4 børn har jeg mere end rigeligt på min bopæl at se til :DArh come on ;)Jeg har hørt ude i byen at man næsten ikke kan mærke forskel på nr. 4 og 5 :)
Grynt/Tina skriver:Tynen skriver:Grynt/Tina skriver:Tynen skriver:Grynt?! LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Tryne, du er godt nok super sød til at tænke på mig (L), men desværre, med 4 børn har jeg mere end rigeligt på min bopæl at se til :DArh come on ;)Jeg har hørt ude i byen at man næsten ikke kan mærke forskel på nr. 4 og 5 :)HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA du er fandme fræk 8D(L) er du klar over de øjne min mand sender da jeg læste din besked op til ham. Forstil dig kaffen på gale veje og hjertet i halsen og med øjne der er på vej ud af hovedet...så har du min mands ansigt lige nu LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128