Mange ting søges :) Har du måske liiige det stående?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. februar 2011

Bare mig..

Lone H. skriver:

vi har en støvsuger, opvaskemaskine, en 3 persons sort sofa (skal li have set efter om den dur endnu, den er næsten ikk brugt, men den står på loftet.) ?

Gud har slet ikke set du havde skrevet Ville lige se tråden igennem igen, så jeg var sikker på jeg ikke sprang noget over..

Har du evt billeder af det? Og gider du evt tjekke sofaen? Hvad er det for en sofa? og opvaskemaskinen, hvor gammel er den og dur den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

LRJ

Nicolinesmor170510 skriver:

Gud har slet ikke set du havde skrevet Ville lige se tråden igennem igen, så jeg var sikker på jeg ikke sprang noget over..

Har du evt billeder af det? Og gider du evt tjekke sofaen? Hvad er det for en sofa? og opvaskemaskinen, hvor gammel er den og dur den?

Kan godt tage nogle billeder, men det bliver først imorgen har nemlig sygt barn Opvaskemaskinen er 2 år, og Virker Perfekt og ja sofaen er fin

Anmeld

14. februar 2011

Bare mig..

Lone H. skriver:

Kan godt tage nogle billeder, men det bliver først imorgen har nemlig sygt barn Opvaskemaskinen er 2 år, og Virker Perfekt og ja sofaen er fin

Hvad skal du evt have for de tre ting?

Hvad er det for en sofa? en læder eller hjørnesofa eller hvad?

Anmeld

14. februar 2011

LRJ

Hvad skal du evt have for de tre ting?

Hvad er det for en sofa? en læder eller hjørnesofa eller hvad?

det er en i stof og bare en alm 3. personers sofa, Hvis du kan li det må du få det

Anmeld

14. februar 2011

Bare mig..

Lone H. skriver:

det er en i stof og bare en alm 3. personers sofa, Hvis du kan li det må du få det

Undskyld alle spørgsmålene..

Men vil da i hvertfald gerne have støvsugeren og opvaskemaskinen.. Det er sørme godt nok pænt af dig!!! Det er en STOR hjælp.

Anmeld

14. februar 2011

LRJ

Undskyld alle spørgsmålene..

Men vil da i hvertfald gerne have støvsugeren og opvaskemaskinen.. Det er sørme godt nok pænt af dig!!! Det er en STOR hjælp.

vil gerne hjælpe hvor jeg kan Jamen så lægger jeg li billeder ind af sofaen imorgen så kan du se den

Anmeld

14. februar 2011

Bare mig..

Lone H. skriver:

vil gerne hjælpe hvor jeg kan Jamen så lægger jeg li billeder ind af sofaen imorgen så kan du se den

mange tak

Anmeld

14. februar 2011

lauras*mor*

Så fik jeg taget lidt billeder...

lamperne har sådan noget mønster noget på skærmene, kan se det ligner et skår men det er det altså ikke..

billede 1: Vi har brugt den til over sofabordet men kan bruges andre steder også.. Der er også det der mønster på skærmene, 150 (kan se der er en sløjfe på, den kommer selvfølgelig af)

billede 2: sækkestol i puf med harley davidson, 75 kr

billede 3: 2 enkelt lamper, lyser enten op eller ned, samme design som billede 1. Den ene er aldrig brugt da vi kun havde plads til den ene hvor vi boede før. nypris 209 pr stk, nu 2 for 150

billede 4: Lampe med samme mønster på kærmen som de andre, med halogen pære, 50

billede 5: Robot støvsuger, IVO. nypris 1100 - nu 500, ikke brugt ret meget, men er rigtig god.. bare ikke til barstole.. ;-)

Som sagt bor vi i Aalborg...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. februar 2011

Rosa

Hej..

Jeg står og mangler

opvaskemaskine

tv (helst fladskærm)

støvsuger

skabe/reoler (helst sorte, men ellers nogen der kan males)

Og bare møbler i det hele taget..

Har du en af tingene, eller måske flere af delene, må du meget meget gerne skrive.

Det skal være i Nordjylland - helst lidt tæt på Aalborg eller sydjylland.

Pengene er ikke så store, så det skal helst være noget til afhentning eller billige ting..

Please hjælp mig!

Jeg har et superfint glasbord til at stå, meget smukt med mørkt smedejernsstativ under - vil du se billeder? Vi har snakket om 500kr for det... 

Anmeld

14. februar 2011

Bare mig..

lauras*mor* skriver:

Så fik jeg taget lidt billeder...

lamperne har sådan noget mønster noget på skærmene, kan se det ligner et skår men det er det altså ikke..

billede 1: Vi har brugt den til over sofabordet men kan bruges andre steder også.. Der er også det der mønster på skærmene, 150 (kan se der er en sløjfe på, den kommer selvfølgelig af)

billede 2: sækkestol i puf med harley davidson, 75 kr

billede 3: 2 enkelt lamper, lyser enten op eller ned, samme design som billede 1. Den ene er aldrig brugt da vi kun havde plads til den ene hvor vi boede før. nypris 209 pr stk, nu 2 for 150

billede 4: Lampe med samme mønster på kærmen som de andre, med halogen pære, 50

billede 5: Robot støvsuger, IVO. nypris 1100 - nu 500, ikke brugt ret meget, men er rigtig god.. bare ikke til barstole.. ;-)

Som sagt bor vi i Aalborg...

Ihh, er ikke så vild med glasset på lamperne.. Det var ellers nogen fine tilbud.. Men som sagt ikke lige mig..

Undskylder ulejligheden :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.