Mange ting søges :) Har du måske liiige det stående?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. februar 2011

JuliaNielsen

Nicolinesmor170510 skriver:

Min storebror har lige skrevet at han faktisk i skrivende stund skal af med hans sofaer, så jeg skal lige se hvordan de ser ud (Jeg ser ham stort set aldrig, så ved ikke engang hvilken farve de har) og så se om bordet kunne passe dertil, men umiddelbart ville det være et godt bord.

22 tommer er måske ikke helt nok til stuen, men så kan det da komme i soveværelset Men er det en fladskærm???

Men lige sådan et slag på tasten, så tror jeg godt jeg vil købe det hele Men jeg vender som sagt lige tilbage angående bordet.

Jeg beder min far hente det ved dig, i hvertfald tvet og lampen, men jeg ved ikke lige helt hvornår endnu.. Vil du kunne have det stående lidt for mig?

Tvet er ikke fladskærm :s

Jeg vil lige vende det med manden, Men vi har haft alle 3 dele til salg på dba så ville ikke mene det skulle være noget problem :-) Spørger ham kl 11 han sover nemlig nu han arbejder nemlig om natten..'!

Mén har han ingen planer så kan jeg selvfølgelig ligge det til side til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Bare mig..

JuliaNielsen skriver:

Tvet er ikke fladskærm :s

Jeg vil lige vende det med manden, Men vi har haft alle 3 dele til salg på dba så ville ikke mene det skulle være noget problem :-) Spørger ham kl 11 han sover nemlig nu han arbejder nemlig om natten..'!

Mén har han ingen planer så kan jeg selvfølgelig ligge det til side til dig

Okay, hvis ikke det er en fladskærm, så har det ikke interesse, for en almindelig en har min mormor som jeg kan få..

Men lampen må du GERNE lille til side til mig, og bordet finder jeg ud af hurtigst muligt!!

Anmeld

8. februar 2011

JuliaNielsen

Okay, hvis ikke det er en fladskærm, så har det ikke interesse, for en almindelig en har min mormor som jeg kan få..

Men lampen må du GERNE lille til side til mig, og bordet finder jeg ud af hurtigst muligt!!

super :-)

Anmeld

9. februar 2011

Bom

Er den god at sove i?Har du evt et billed af den?

Har fuldstændig glemt dig idag... UNDSKYLD... Får desværre nok først tid fredag, håber det er okay??

Anmeld

9. februar 2011

Bare mig..

Tulle Mus skriver:

Har fuldstændig glemt dig idag... UNDSKYLD... Får desværre nok først tid fredag, håber det er okay??

Ja, det er heeeelt iorden. bare når du får tid

Anmeld

10. februar 2011

Ryberg

Hej..

Jeg står og mangler

opvaskemaskine

tørretumbler

Sofa/er (mørke eller lyse, men ikke blå)

vaskemaskine

lamper til hele hytten (loftslamper, eller standerlamper ovs)

seng (trekvart eller dobbeltseng)

tv (helst fladskærm)

støvsuger

skabe/reoler (helst sorte, men ellers nogen der kan males)

Og bare møbler i det hele taget..

Har du en af tingene, eller måske flere af delene, må du meget meget gerne skrive.

Det skal være i Nordjylland eller sydjylland.

Pengene er ikke så store, så det skal helst være noget til afhentning eller billige ting..

Please hjælp mig!

jeg har en sort rumdeler til salg fra ikea....

Du kan se den her:

https://www.baby.dk/debat/87639pi1/moebler/sort-rumdeler-til-salg.aspx

Der er plads til mange ting

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. februar 2011

Ryberg

okey, jeg må åbenbart ikke redigere mit ovenstående indlæg.. men jeg har også et TV bord du må få gratis...

Skal bare vide det inden weekenden ellers ryger det på lossepladsen.. har vedlagt billede

Anmeld

10. februar 2011

Bare mig..

KittyGirl skriver:

jeg har en sort rumdeler til salg fra ikea....

Du kan se den her:

https://www.baby.dk/debat/87639pi1/moebler/sort-rumdeler-til-salg.aspx

Der er plads til mange ting

Hej.

Det skriver jeg lige bag øret. Jeg har nnemlig ikke helt fundet ud af om jeg kører sort eller hvid endnu, men kører jeg sort, kunne det meget vel ske, at det var noget

Anmeld

13. februar 2011

Bare mig..

Bryndis skriver:

Vaskemaskinen er 2 år gammel men fungere helt som den skal. Den står bare og samler støv da vi har to.
Du kan få begge dele for 500 hvis det ikke er for meget?

Jeg kan lige tage nogle billeder af lampen når jeg kommer hjem senere. Er lige hjemme ved svigermor

Hej igen.

Min far har lige skrevet at han har fundet nogen hvor han bor, så dem vil han gerne købe til mig.. Der er ca 80 km til hvor du bor, så han vil hellere købe dem der er tællere på ham..

Håber du forstår, tilbudet var ellers godt..

Kram herfra!

Anmeld

13. februar 2011

Bare mig..

JuliaNielsen skriver:

Fjernsynet er 22 tommer tror jeg nok er det stort nok..

Hej igen.

Jeg har fundet et andet sofabord, men hvad skal du have for lampen? Er jo helt vild med den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.