3 mdr. hvor tit mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

nvm

Maise skriver:

jeg ammede hver 2-3 time om dagen på det tidspunkt da clara var ca 3 mdr. om natten svingede det. 1-3 gange på en nat.

hmm er det så bare mig der synes det er tit??

fordi det nogenlunde det samme med min datter. hver 2-3 time om dagen, medmindre hun sover 3-4 timer i træk.

om natten er det hver 2 time,hvilket er rigtig irriterende, jeg vil jo mene hun godt kan undvære 3-5 timer, da kun kan det om dagen i hendes lur 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

marhemor

kun til jer der ammer og har barn i samme alder ca.

min datter er 3 mdr gammel. jeg synes hun spiser utrolig mange gange både dag og nat. 

hvor mange gange blir jeres ammet om dagen ca?

hver 2 time eller går der længere tid imellem?

Jeg ammer min datter fuldt og hun er 3½ måned.

En typisk dag for os er mad ca kl 8.30, ca. kl 11-12, ca kl 15-16, ca kl 18, 19, 20 og 21 og så sover hun ca fra kl 22 til næste morgen

Så jeg er meget privilligeret, og selvom aftenerne er strenge, så er de det værd når hun sover igennem om natten

Ville også synes at det var strengt at skulle være vågen for at give mad hver 2. time!!

Har du evt. prøvet at give hende sutten om natten og se om hun kan nøjes med den?

Anmeld

8. februar 2011

nvm

marhemor skriver:

Jeg ammer min datter fuldt og hun er 3½ måned.

En typisk dag for os er mad ca kl 8.30, ca. kl 11-12, ca kl 15-16, ca kl 18, 19, 20 og 21 og så sover hun ca fra kl 22 til næste morgen

Så jeg er meget privilligeret, og selvom aftenerne er strenge, så er de det værd når hun sover igennem om natten

Ville også synes at det var strengt at skulle være vågen for at give mad hver 2. time!!

Har du evt. prøvet at give hende sutten om natten og se om hun kan nøjes med den?

ja jeg har prøvet sutten, virker desværre ikke. det har heller ikke været sådan hele tiden, det begyndte for max 2 uger siden ca. ellers var det mellem 3-4 timer om natten hvilket jeg synes er fint 

jeg står heldigvis ikke op og ammer, jeg ligger ned med hende og jeg falder derfor også i søvn nogen gange, man er jo pæn træt når man har et spæd barn.hehe...

men ja gid sutten virkede. 

Anmeld

8. februar 2011

Maise

hmm er det så bare mig der synes det er tit??

fordi det nogenlunde det samme med min datter. hver 2-3 time om dagen, medmindre hun sover 3-4 timer i træk.

om natten er det hver 2 time,hvilket er rigtig irriterende, jeg vil jo mene hun godt kan undvære 3-5 timer, da kun kan det om dagen i hendes lur 

clara havde også perioder hvor jeg ammede hver 2-3 time om natten, tror det var appetit spring, altså at hun ammede mig op, fordi hun voksede.  er i tæt på 4 mdr ?? for så kan det være det er tid til lidt grød om dagen.

ja ammede også næsten hver 1-2 time hele aftenen indtil vi gik i seng og så kunne jeg som oftest nøjes med 1-2 gange på en nat.

Anmeld

8. februar 2011

nvm

Maise skriver:

clara havde også perioder hvor jeg ammede hver 2-3 time om natten, tror det var appetit spring, altså at hun ammede mig op, fordi hun voksede.  er i tæt på 4 mdr ?? for så kan det være det er tid til lidt grød om dagen.

ja ammede også næsten hver 1-2 time hele aftenen indtil vi gik i seng og så kunne jeg som oftest nøjes med 1-2 gange på en nat.

nix hun er præcis 3 mdre idag hehe. så der går lige noget tid endnu

Anmeld

8. februar 2011

Maise

nvm skriver:

nix hun er præcis 3 mdre idag hehe. så der går lige noget tid endnu

ja ok, hmmm vel appetitspring så eller tigerspring.

Anmeld

8. februar 2011

nvm

Maise skriver:

ja ok, hmmm vel appetitspring så eller tigerspring.

ja håber bare det blir bedre, hårdt at vågne hver 2time

Anmeld

8. februar 2011

Maise

nvm skriver:

ja håber bare det blir bedre, hårdt at vågne hver 2time

ja meget, husker det godt, bare tænk det er en fase, for det går over igen.

Anmeld

8. februar 2011

nvm

Maise skriver:

ja heldigvis for det.. tænk hvis hun gjorde det når jeg startede på arb igen, hvor ville det være hårdt haha

Anmeld

8. februar 2011

nvm

Maise skriver:

ja heldigvis for det.. tænk hvis hun gjorde det når jeg startede på arb igen, hvor ville det være hårdt haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.