3 mdr. hvor tit mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.173 visninger
22 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

nvm

kun til jer der ammer og har barn i samme alder ca.

min datter er 3 mdr gammel. jeg synes hun spiser utrolig mange gange både dag og nat. 

hvor mange gange blir jeres ammet om dagen ca?

hver 2 time eller går der længere tid imellem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

nvm

slet ingen?

Anmeld

8. februar 2011

CamillaSoefelt

nvm skriver:

kun til jer der ammer og har barn i samme alder ca.

min datter er 3 mdr gammel. jeg synes hun spiser utrolig mange gange både dag og nat. 

hvor mange gange blir jeres ammet om dagen ca?

hver 2 time eller går der længere tid imellem?

Selvom min søn er snart 7 mdr vil jeg da lige tilføje hvordan det var da han var 3mdr.... Kan nemlig huske jeg selv synes at han spiste ofte, og hver gang han var meget ked af det var jeg sikker på han var sulten.. Men for at lave lidt mere rytme i det, fik jeg det til og fungere rigtig godt med at han spiste hver 3-4 time.. mest hver 3. time.. Og om natten vågnede han automatisk efter en 3-4 timer og ville ha mad... Jeg ammede/ammer også..

Anmeld

8. februar 2011

CeViss

Jo

Jeg ammer, men Benjamin får også to flasker om dagen.

Men jeg synes også at han spiser hele tiden. Eller ca. hver 2 eller 3 time. Men han spiser også i lang tid ved mig. Synes nogle gange aldrig at jeg laver andet end at amme

Anmeld

8. februar 2011

Davidsen87

HeJ Min søn er 5 månder, men da han var 3 månder spiste han os meget og ofte os om natten, og gør det endnu  Han spiste ca en gang hver 2 time os om natten, og gør det stadig

Anmeld

8. februar 2011

nvm

CamillaSoefelt skriver:

Selvom min søn er snart 7 mdr vil jeg da lige tilføje hvordan det var da han var 3mdr.... Kan nemlig huske jeg selv synes at han spiste ofte, og hver gang han var meget ked af det var jeg sikker på han var sulten.. Men for at lave lidt mere rytme i det, fik jeg det til og fungere rigtig godt med at han spiste hver 3-4 time.. mest hver 3. time.. Og om natten vågnede han automatisk efter en 3-4 timer og ville ha mad... Jeg ammede/ammer også..

det helt iorden selvo9m bebsen er ældre  nu hehe. meget rart at høre om andre's.

man tror jo det kun er ens egen der spiser hele tiden 

Anmeld

8. februar 2011

nvm

CeViss skriver:

Jo

Men jeg synes også at han spiser hele tiden. Eller ca. hver 2 eller 3 time. Men han spiser også i lang tid ved mig. Synes nogle gange aldrig at jeg laver andet end at amme

jeg gir også Ilina 1-2 flasker om dagen en gang imellem.

men ja det rigtig føler jeg er et stort ammedyr hehe

Anmeld

8. februar 2011

nvm

CeViss skriver:

Jo

jeg gir også Ilina 1-2 flasker om dagen en gang imellem.

men ja det rigtig føler jeg er et stort ammedyr hehe

Anmeld

8. februar 2011

nvm

Davidsen87 skriver:

HeJ Min søn er 5 månder, men da han var 3 månder spiste han os meget og ofte os om natten, og gør det endnu  Han spiste ca en gang hver 2 time os om natten, og gør det stadig

min datter spiser også hver 2 time om natten, og synes det ALT for meget for om dagen kan hun sagtens sove 4 timer uden

Anmeld

8. februar 2011

Maise

jeg ammede hver 2-3 time om dagen på det tidspunkt da clara var ca 3 mdr. om natten svingede det. 1-3 gange på en nat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.