[citat][f][småt]Jeanette skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Trold skriver:[/småt][/f]
[citat]Ang. dagpleje, så er jeg meget kritisk - her i Kbh har vi ikke de bedste - mange helt uden uddannelse i at passe børn...ikke en gang et kursus (ja, jeg er fagskadet:P)[/citat]
Ja okay glemte lige det var Kjøwenhavnstrup du boede i... Jeg er i hvert fald glad for min DP'er, og hun er i hvert fald tit på kursus, hun skal afsted det meste af oktober...
Men håber da snart i får den helt rigtigt plads... Til din datter...
Men jo det er rigtigt nok at mange forældre mener at det er samfundets opgave at opdrage deres børn, og ja det er jo detsvære nok derfor at samfundet er ved at bevæge i den retning det gør... Her tænker jeg på Ungdomshuset, og de der forældre der dagen efter står og ikke kan forstå at deres 14 årige søn/datter er blevet anholt for gadeoptøjer (jeg siger bare hvad f.... laver ungen ude kl. bæ om nattet)???
Betina[/citat]
Ja, det har vi også talt om herhjemme og mange her er også dybt forarget - det væreste er, at deres forældre lavede en demonstration mod politivold og der var billeder af forældrene, der stod foran det hele og beskyttede deres børn, der bare hærgede byen. Vi bor tæt på hvor det hele skete - heldigvis nåede det helt vilde ikke herud, men jeg har bare SÅ lidt til overs for den opførsel. Jeg forstår, de unge er kede af at skulle af med huset, men det kunne jo ikke komme bag på dem at et ville ske på et tidspunkt, eftersom det stod i deres kontrakt, at huset var ejet af kommunen.....Nu bor vi ret tæt på det nye ungdomshus.......når priserne bliver lidt bedre med tiden, så er vi dem, der flyttet, selvom vi er glade for vores lejlighed - det er ikke et sted for børn at vokse op :( ....ja, og for at det ikke skal være løgn, så bor vi også lige klods op og ned af glasvej....der hvor der blev anholdt terrorfolk med springstoffer...vi kunne se fra vores vinduer, at politi og medier var mødt op...uf:-o Så ja, det er ikke byens bedste område her 8(:P[/citat]
okay, jeg kan helt ærligt godt forstå at i gerne vil flytte... Det var da just ikke et hyggeligt kvarter at bo i...
Jeg må ærligt tilstå at lige på det punkt er jeg glad for at jeg bor herude på bøh-landet...
Betina
Anmeld