Online shopping

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Shibby

Pia. skriver:

Mig igen Måske man også kunne lave det sådan at man kunne skrive en lille kommentar... en "sur" smiley behøver jo ikke nødvendigvis at gøre personen til en dårlig sælger - det kunne jo være at pakken ikke var kommet til tiden som lovet eller en anden gyldig grund... som fik køber til at vælge denne smiley

Så kunne man måske klikke på den sure smiley  og læse hvad der fik køber til at sætte denne smileys ...

Og også med de glade hoveder - ... Hvorfor var man glad for sin handel... osv.

God ide!

Jeg plejer at ligge en kommentar til min smily på trendsales, syntes faktisk ikk det var en dårlig ide du kom med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Shibby

B&J skriver:

helt klar skal de gode handler mere frem stedet for alle de dårlig med de trælse indlæg der kommer engang i mellem

Det kan være svært at føle tryghed ved køb eller salg når man ser den ene tråd efter den anden,men et smlily system burde kunne lette den frygt..Tror jeg

Anmeld

8. februar 2011

L.J.L

jeg tror måske grunden til at Baby.dk ikke har et karaktersystem er at det vil kræve for meget af dem bag siden. Der skal pludselig tages stilling til hvis en bruger ikke mener en negativ karakter er berettiget etc. Det er et kæmpe arbejde når alt kommer til alt, og kan virkelig skabe røre i andedammen!

Anmeld

8. februar 2011

B&J

Shibby skriver:

Det kan være svært at føle tryghed ved køb eller salg når man ser den ene tråd efter den anden,men et smlily system burde kunne lette den frygt..Tror jeg

Giver dig helt ret det tror jeg også helt klart på af det ville...

Anmeld

8. februar 2011

Pia.

Shibby skriver:

God ide!

Jeg plejer at ligge en kommentar til min smily på trendsales, syntes faktisk ikk det var en dårlig ide du kom med

Tak...

Har nogen nævnt denne her Idé for Henrik... ?

Anmeld

8. februar 2011

Shibby

linselouise skriver:

jeg tror måske grunden til at Baby.dk ikke har et karaktersystem er at det vil kræve for meget af dem bag siden. Der skal pludselig tages stilling til hvis en bruger ikke mener en negativ karakter er berettiget etc. Det er et kæmpe arbejde når alt kommer til alt, og kan virkelig skabe røre i andedammen!

Selvfølgelig også et vigtigt faktum at ha i tankerne! Tænkte bare det ville gøre det lettere for brugerne..Havde ikke resten med i mine tanker.. Håber hvertfald på en løsning og troede en smily ide var løsningen på problemet..Hmm..Håber vi finder en løsning så frygten for at blive snydt over baby bliver formindsket

Anmeld

8. februar 2011

L.J.L

Shibby skriver:

Selvfølgelig også et vigtigt faktum at ha i tankerne! Tænkte bare det ville gøre det lettere for brugerne..Havde ikke resten med i mine tanker.. Håber hvertfald på en løsning og troede en smily ide var løsningen på problemet..Hmm..Håber vi finder en løsning så frygten for at blive snydt over baby bliver formindsket

Jo men husk på at et karaktersystem forhindrer ikke en bruger fra at ville snyde

Synes bestemt også om at kunne give min mening til kende hvis jeg har gjort en god handel eller en dårlig handel, men et karaktersystem kan bare så nemt misbruges.

Tror i det hele taget at der vil være for mange problematiske faktorer i det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.