Online shopping

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.492 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Shibby

Der har været så mange røvrendte på baby gennem handler,men tænkte om ikke i skulle prøve trendsales,-der sker overførslen på sekunder,så ved i om køberen er pålidelig!

Jeg har købt et phillips hår fikser sæt,(glattejern,krøllejern,forskellige hårdimser til forskellige fritzer til en værdi af 600 kr, til 110 kr inkl forsendelse Vi indgik handlen en søndag,hun sendte allerede i går og for 10 minutter siden modtog jeg pakken!  1 smily til hende herfra!! ^^

Jeg har handlet med en bruger herfra baby..Brumbassen mener jeg hun hed 2 bøger fra virkelighedens verden. Fra vi aftalte handlen til jeg modtog pakken gik der under 24 timer. Nogen er pålidelige! Hende handler jeg gerne med en anden gang

Ville ønske der var en smilyliste over købere og sælgere her på baby som der er på trendsales, for hvis en bruger har 5 sure smilys så er der en grund til det!

Ønsker jer held og lykke med shopping online,ville bare fortælle at nogen herinde rent faktisk er til at stole på,og at nogle handler herinde faktisk er problemfrie 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

B&J

Nemlig har også ønsket en ordning over folk jeg handler med her inde for der er en del jeg vil give en kæmpe smiley for fik det leveret som det skulle og som vi havde aftalt og har fået de mest vidunderlige vare

Anmeld

8. februar 2011

Shibby

Nemlig har også ønsket en ordning over folk jeg handler med her inde for der er en del jeg vil give en kæmpe smiley for fik det leveret som det skulle og som vi havde aftalt og har fået de mest vidunderlige vare

Ville være rigtig rart når så mange er så skræmte for at blive røvrendt. Om det er for 50 eller 500 kr er ligemeget. Det er den generalle frygt jeg håber man kan få formindsket. Jeg ville gerne give brumbassen en giga smily hvis jeg kunne så andre vidste at hun var en pålidelig sælger

Er glad for at høre at du også har haft gode oplevelser med online shópping her

Anmeld

8. februar 2011

Pia.

Dejligt når det bare køre glat...

Syntes det med smilyer lyder som en rigtig god idé .... Det giver en, lidt mere sikkerhed og ro når man handler ...

Jeg har kun handlet meget få gange her inde - og har været heldig hver gang, men jeg ville turde gøre det meget mere hvis man kunne se andres meninger og kommentar til sælger og også omvendt til køberne...

Ved der er mange sælgere her inde, der har holdt vare tilbage og ventet på penge som aldrig kom trods pakken var pakket og klar til at sende...

Så måske et system begge veje....

Anmeld

8. februar 2011

B&J

Shibby skriver:

Ville være rigtig rart når så mange er så skræmte for at blive røvrendt. Om det er for 50 eller 500 kr er ligemeget. Det er den generalle frygt jeg håber man kan få formindsket. Jeg ville gerne give brumbassen en giga smily hvis jeg kunne så andre vidste at hun var en pålidelig sælger

Er glad for at høre at du også har haft gode oplevelser med online shópping her

nemlig bliver også ked af når folk bliver røvrendt og det går blodt ud over os andre der gerne vil købe af den person en anden gang....

Anmeld

8. februar 2011

Shibby

Pia. skriver:

Dejligt når det bare køre glat...

Syntes det med smilyer lyder som en rigtig god idé .... Det giver en, lidt mere sikkerhed og ro når man handler ...

Jeg har kun handlet meget få gange her inde - og har været heldig hver gang, men jeg ville turde gøre det meget mere hvis man kunne se andres meninger og kommentar til sælger og også omvendt til køberne...

Ved der er mange sælgere her inde, der har holdt vare tilbage og ventet på penge som aldrig kom trods pakken var pakket og klar til at sende...

Så måske et system begge veje....

Ja nemmerlig!

Smilys betyder rigtig meget,og jeg tror der vil være en større tryghed hvis der blev indført noget med smilys..lidt lissom moderator advarslerne som alle kan se hvis man har gjort noget man ikke skulle.

Der har været en del tråde omkring det,og jeg syntes det er smadder ærgeligt at de oprigtige sælgere bliver glemt pga alt den negative snak om hvilke penge der mangler hvor eller sender pakker retur uden grund,hvor pakken ikke bliver sendt og sælgeren skifter nummer ect.

En simpel  eller  vil kunne betyde rigtig meget

Anmeld

8. februar 2011

Shibby

B&J skriver:

nemlig bliver også ked af når folk bliver røvrendt og det går blodt ud over os andre der gerne vil købe af den person en anden gang....

Ja..Det er mega træls for så sidder hun bag den anden skærm og er måske mange for at handle fremover

Ikke alle sælgere og købere er skod. Og jeg er glad for at se at andre har haft gode oplevelser med online shopping. Det dårlige overskygger desværre det gode,men det er vigtigt at vide at det gode også findes!

Anmeld

8. februar 2011

Pia.

Shibby skriver:

Ja nemmerlig!

Smilys betyder rigtig meget,og jeg tror der vil være en større tryghed hvis der blev indført noget med smilys..lidt lissom moderator advarslerne som alle kan se hvis man har gjort noget man ikke skulle.

Der har været en del tråde omkring det,og jeg syntes det er smadder ærgeligt at de oprigtige sælgere bliver glemt pga alt den negative snak om hvilke penge der mangler hvor eller sender pakker retur uden grund,hvor pakken ikke bliver sendt og sælgeren skifter nummer ect.

Meget enig... Håber Henrik vil se på det...

Anmeld

8. februar 2011

Pia.

Shibby skriver:

Ja nemmerlig!

Mig igen Måske man også kunne lave det sådan at man kunne skrive en lille kommentar... en "sur" smiley behøver jo ikke nødvendigvis at gøre personen til en dårlig sælger - det kunne jo være at pakken ikke var kommet til tiden som lovet eller en anden gyldig grund... som fik køber til at vælge denne smiley

Så kunne man måske klikke på den sure smiley  og læse hvad der fik køber til at sætte denne smileys ...

Og også med de glade hoveder - ... Hvorfor var man glad for sin handel... osv.

Anmeld

8. februar 2011

B&J

Shibby skriver:

Ja..Det er mega træls for så sidder hun bag den anden skærm og er måske mange for at handle fremover

Ikke alle sælgere og købere er skod. Og jeg er glad for at se at andre har haft gode oplevelser med online shopping. Det dårlige overskygger desværre det gode,men det er vigtigt at vide at det gode også findes!

helt klar skal de gode handler mere frem stedet for alle de dårlig med de trælse indlæg der kommer engang i mellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.