Vil ikke spise og drikke (9 mdr.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Maise

Henri84 skriver:

Uden at virke syg eller have feber??
For så vil jeg da bestemt give lægen et kald i morgen!

hun havde ikke feber, tullede bare rundt og ville ikke spise. prøv om du kan lugte om hun lugter ud af munden. det gjorde hun. Stafylikokker og virus i halsen får de små ofte. Jeg ville få tjekket det, for så kan du udelukke det. KAn der være tænder på vej ?? clara strejker indimellem med maden når tænderne er på vej.

Håber i får lagt det dræn. Prøv at give hende mad mens hun leger. Risengrød ( kogt på sødmælk og godt med smør) er et hit her uanset hvor syg hun er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Eliza/lykke

Jeg skriver lige til mere eller mindre jer alle sammen:

Nej, hvor vildt - hvad betyder det med de der stafylokokker? Jeg undre mig også over, hvor Elizabeth hele tiden blir syg og ikke vil spise eller drikke.

Hvis barnet ikke vil spise, tænker jeg, at der MÅ være noget galt? Sådan tænker jeg om min egen datter - skal det være sådan en kamp? Skal man lade dem bestemme selv??? Så blir de måske MEGET sultne på et eller andet tidspunkt?

Men du skal have sat et par gram på hende inden fredag - kan hun måske mærke at du stresser over det?

Anmeld

8. februar 2011

lisesp83

Maise skriver:

og stfylikokker i halsen kan give mellemørebetændelse fordi det eustatiske rør bliver inficeres af bakterierne og lukker til. Det skete for Clara og hendes trommehinde sprang hun er nu på imacillin (bredspektret) men har lidt let feber, ikke noget hun selv mærker til (37,7-37,8 stykker) men hun er så også snottet oveni.

jeg får altid tjekket, øre, hals og lunger hver gang hun bliver syg og jeg ikke ved hvad det er. god bedring.

Mange tak..

Her har hun i 2 dage haft feber, og søvnløse nætter. Dog er der ingen feber idag. Men hun er en del snottet.

Åhh jeg syns det er hårdt, når de små pus er syge eller andet skidt. Men det hører jo med til det, at blive mor. (bekymringerne)

Jeg vil give lægen et kald endnu engang, og så have tjekket alt.. ..

Tak for dine råd og svar..

Anmeld

8. februar 2011

Maise

lisesp83 skriver:

Mange tak..

Her har hun i 2 dage haft feber, og søvnløse nætter. Dog er der ingen feber idag. Men hun er en del snottet.

Åhh jeg syns det er hårdt, når de små pus er syge eller andet skidt. Men det hører jo med til det, at blive mor. (bekymringerne)

Jeg vil give lægen et kald endnu engang, og så have tjekket alt.. ..

Tak for dine råd og svar..

ja det er så fustrerende, de kan jo få feber bare en tand er på vej. clara er syg på 3 uge nu, men hun er glad spiser og drikker fint og leger og sover rimeligt. Roskildesyge, stafylikokker i halsen, jeg fik det også, troede jeg skulle dø, mellemørebetændelse, prængttrommehinde, og nu snaottet. det har bare afløst hinanden. hun er på penicillin stadig. Håber det bare er snotten.

Jeg er mest irriteret på vuggestuen der ringede mig derned igår fordi hun havde 37,8. hun legede og var glad da jeg kom, spiste og drak fint.

Ja altid godt lige at få et all-around tjek.

Anmeld

8. februar 2011

Maise

Eliza/lykke skriver:

Jeg skriver lige til mere eller mindre jer alle sammen:

Nej, hvor vildt - hvad betyder det med de der stafylokokker? Jeg undre mig også over, hvor Elizabeth hele tiden blir syg og ikke vil spise eller drikke.

Hvis barnet ikke vil spise, tænker jeg, at der MÅ være noget galt? Sådan tænker jeg om min egen datter - skal det være sådan en kamp? Skal man lade dem bestemme selv??? Så blir de måske MEGET sultne på et eller andet tidspunkt?

Men du skal have sat et par gram på hende inden fredag - kan hun måske mærke at du stresser over det?

Ja selvfølgelig er de ikke altid lige sultne, men når der ikke er våde bleer og taber sig synes jeg ikkke det er ok.

Stafylikokker er en bakterie der kan give en meget infektiøs halsbetændelse. Min datter og jeg har lige været igennem det begge to. Det smitter helt vildt. Det gør så ondt og man skal have penicillin i 10 dage for at slippe af med det.

kan ikke huske hvor længe det er at TS datter har strejket med maden. Men som mor fornemmer man jo når der er noget galt og det ikke bare er fordi de ikke er sultne.

Ja de er svære at tyde de små, om det er øre, hals, tænder, maven eller andet der bøvler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.