Min lille pige driver os snart til vanvid herhjemme

Hun sover virkelig virkelig dårligt, og nu er ørelægen endelig gået med til at give hende dræn i ørerne før hun bliver et år så vi kan se om det hjælper.. Has krav er dog at hun vejer over 10 kg! Hun har tid til dræn på fredag, og hun vejede 10,1 kg i fredags.. Men nu har hun ikke rigtig villet spise eller drikke, og har derfor tabt sig 300 g til 9,8 kg

Hun er jo heldigvis en stor pige i forvejen, men hun skal bare veje de 10 kg på fredag, ellers vil de ikke lægge hende i narkose og give hende dræn

Hun spiser 1-2 skefulde mad og så nægter hun.. Det samme med drikke.. Hun drikker 1-2 små slurke og så vil hun ikke have mere

Hun tisser ikke om dagen mere nu, og det er jeg ved at være lidt bekymret for.. Hendes natble er heller ikke særlig tung mere...
Men hun er ikke syg, og hun er glad og leger...
Anyway jeg skal have fyldt noget mad og drikke i hende NU med hvordan gør jeg? Hun vil ikke have vand, saft, mælk, juice.. Når hun vågner vil jeg forsøge mig med smoothie...
Hun vil heller ikke spise, hverken alm. aftensmad, grød, rugbrød eller yoghurt

Hun har ellers altid været så glad for mad så ved ikke lige hvad der sker for hende...
Anmeld