Ny plads til Oliver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

275 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. september 2008

Nadi

Jeg ved ikke om I kan huske at jeg har skrevet før at Oliver skal hen til en 5. dp'er? Vi havde jo så fået tilbudt en som jeg også har brokket mig over herinde :$ Idag blev jeg så ringet op af dagplejepædagogen fordi vi ikke har haft kontaktet den dp vi fik tilbudt. Men jeg har ikke haft nogen stemme i weekenden og i ugens løb, så ville først ringe i næste uge. Men jeg fortalte så dp-pæd at jeg var utilfreds og syntes det var uacceptabel at han skulle et 5. sted hen. Og jeg sagde også at jeg syntes det var et træls sted den nye dp boede fordi det bare slet ikke passede med min rute hjem. Jeg fik så den besked at der desværre ikke var noget at gøre, og at vi skulle få aftalt en tid hos den nye dp. Jeg tænkte bare ja det er vi jo nødt til for der er jo ikke andet at gøre. MEN MEN MEN, 2 min efter jeg har lagt på bliver jeg sørme ringet op af hende igen. Hun har lige fået en udmelding om at der er en tættere på os. Hun kunne ikke få det til at gå op før mandag så der ville hun ringe til mig. Yes yes :D Så nu må vi se hvor det er henne og om kemien passer. Jeg var bare tudefærdig da jeg havde snakket med hende, men nu kan jeg da se et lille håb i det fjerne. Blev bare så glad at jeg straks måtte dele det med jer. -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2008

Ny mor

Åh, hvor godt at høre, for det er da fusstrende, når der er bøvl med pasningen. XXXXXX for det er et super sted til lille Oliver :)

kh Birgitte

Anmeld

25. september 2008

Muffinmus

Ej hvor godt......håber sørme så at det hele falder på plads..ville heller ikke byde mit barn at blive flyttet rundt hele tiden:)
Håber han får den nye plads og at hun bare er super sød.

Anmeld

25. september 2008

bette

håber virkelig de finder den rigtige plads til jeres bette trold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.