Friggsebassens første mos <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Pige2009

Zafir skriver:

Såååådan. Så blev man lige 5 mrd og 1 uge - også blev det til æblemos

Den sidste tid, har hun vist SÅÅÅ meget nysgerrighed på mad og har fået lidt mundsmag af pære, banan, agurk og guarkemole (det sidste var hun HELT vild med - baskede med arme og ben og sagde ummmm uhmmmm... hehe)... Dog skal hun jo ikke have så meget avokado i starten, fordi der er meget nikkel i. Men altså - smage er ok

Så igår, har jeg bestilt 2 'den første grød' fra Aurion og 1 første grød fra Hellos. Så vi starter med sådan nogen dyre øko-nogen, som jeg håber smager rigtig dejligt, for det er i hvertfald sundt og lavet så det skulle smage godt for bebser - Det skulle meget gerne komme i morgen.

Men så idag, da jeg lavede aftensmad, så var hun bare helt vildt sur og ville NOGET, som jeg ikke junne tolke (vi er jo igang med babytegn - men spise har der jo ikke været endnu, fordi det kun har været babber, indtilvidere... mmm...) Men altså - jeg besluttede at jeg jo alligevel skulle lave æblemos til at komme i grøden, så jeg lavede noget æblemos og gav hende en skål. Så spiste hun faaaanmer ca 1½ dl!!!!! Nøjser!!!

Og det var noget hun kunne lide Hehe. Så blev hun glad. Så hun bliver nok også glad i morgen, når vi skal prøve med grøden... Men jeg er sikker på at hun nok skal nå at lære det, inden hun skal passes, når vi skal i teateret yay...

Der er lige lidt billeder af Idun der får lov til at give hende lidt mos... Mine to dejlige piger

Hvor er de skønne!  Jeg brugte også "Den første grød" og dem fra Urtekram med stor succes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Zafir

Baagøe skriver:

Hvor er de skønne!  Jeg brugte også "Den første grød" og dem fra Urtekram med stor succes

Sover du ikke om natten?! ... hehe...

Jeg er også spændt på at prøve det, når posten har været her idag

Anmeld

9. februar 2011

Pige2009

Zafir skriver:

Sover du ikke om natten?! ... hehe...

Jeg er også spændt på at prøve det, når posten har været her idag

Jo, jo men mødte kl. 4 den dagSer frem til flere billeder med grøden

Anmeld

9. februar 2011

SussieThyssen

Hehe...ja..de små er bare helt vilde med æblemos..det er som regel et kæmpe hit
Dejlige billeder

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. februar 2011

quar20

Zafir skriver:

Såååådan. Så blev man lige 5 mrd og 1 uge - også blev det til æblemos

Den sidste tid, har hun vist SÅÅÅ meget nysgerrighed på mad og har fået lidt mundsmag af pære, banan, agurk og guarkemole (det sidste var hun HELT vild med - baskede med arme og ben og sagde ummmm uhmmmm... hehe)... Dog skal hun jo ikke have så meget avokado i starten, fordi der er meget nikkel i. Men altså - smage er ok

Så igår, har jeg bestilt 2 'den første grød' fra Aurion og 1 første grød fra Hellos. Så vi starter med sådan nogen dyre øko-nogen, som jeg håber smager rigtig dejligt, for det er i hvertfald sundt og lavet så det skulle smage godt for bebser - Det skulle meget gerne komme i morgen.

Men så idag, da jeg lavede aftensmad, så var hun bare helt vildt sur og ville NOGET, som jeg ikke junne tolke (vi er jo igang med babytegn - men spise har der jo ikke været endnu, fordi det kun har været babber, indtilvidere... mmm...) Men altså - jeg besluttede at jeg jo alligevel skulle lave æblemos til at komme i grøden, så jeg lavede noget æblemos og gav hende en skål. Så spiste hun faaaanmer ca 1½ dl!!!!! Nøjser!!!

Og det var noget hun kunne lide Hehe. Så blev hun glad. Så hun bliver nok også glad i morgen, når vi skal prøve med grøden... Men jeg er sikker på at hun nok skal nå at lære det, inden hun skal passes, når vi skal i teateret yay...

Der er lige lidt billeder af Idun der får lov til at give hende lidt mos... Mine to dejlige piger

ARHHHHH dine piger er lækre...  Men HOLD NU OP hvor tiden går hurtigt.. Jeg syntes jo lige det var igår jeg så fødslen.. Men næææeee nej det er jo ved at være længe siden.. - EIJ altså jeg kan slet ikke følge med mere

Anmeld

9. februar 2011

Zafir

Baagøe skriver:

Jo, jo men mødte kl. 4 den dagSer frem til flere billeder med grøden

Åh nej dog. Møder du på arbejde kl. 4 om morgenen?!... Gyyysss...

Men så forstår jeg det bedre

Anmeld

9. februar 2011

Zafir

quar20 skriver:

ARHHHHH dine piger er lækre...  Men HOLD NU OP hvor tiden går hurtigt.. Jeg syntes jo lige det var igår jeg så fødslen.. Men næææeee nej det er jo ved at være længe siden.. - EIJ altså jeg kan slet ikke følge med mere

Tak Kan sku heller ikke selv følge med... Pywha altså!!!

Anmeld

12. februar 2011

Pige2009

Zafir skriver:

Åh nej dog. Møder du på arbejde kl. 4 om morgenen?!... Gyyysss...

Men så forstår jeg det bedre

Kun en enkelt gang om ugen Men så har jeg også fri kl. 12

Anmeld

12. februar 2011

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Hehe...ja..de små er bare helt vilde med æblemos..det er som regel et kæmpe hit
Dejlige billeder

Kærligst
Sussie

Laura nægtede kategorisk ren æblemos

Anmeld

12. februar 2011

SussieThyssen

Baagøe skriver:

Laura nægtede kategorisk ren æblemos

Haar du prøvet med pæremos..med lidt fersken i?
Det er mildere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.