Zafir skriver:
Såååådan. Så blev man lige 5 mrd og 1 uge - også blev det til æblemos 
Den sidste tid, har hun vist SÅÅÅ meget nysgerrighed på mad og har fået lidt mundsmag af pære, banan, agurk og guarkemole (det sidste var hun HELT vild med - baskede med arme og ben og sagde ummmm uhmmmm... hehe)... Dog skal hun jo ikke have så meget avokado i starten, fordi der er meget nikkel i. Men altså - smage er ok 
Så igår, har jeg bestilt 2 'den første grød' fra Aurion og 1 første grød fra Hellos. Så vi starter med sådan nogen dyre øko-nogen, som jeg håber smager rigtig dejligt, for det er i hvertfald sundt og lavet så det skulle smage godt for bebser
- Det skulle meget gerne komme i morgen.
Men så idag, da jeg lavede aftensmad, så var hun bare helt vildt sur og ville NOGET, som jeg ikke junne tolke (vi er jo igang med babytegn - men spise har der jo ikke været endnu, fordi det kun har været babber, indtilvidere... mmm...) Men altså - jeg besluttede at jeg jo alligevel skulle lave æblemos til at komme i grøden, så jeg lavede noget æblemos og gav hende en skål. Så spiste hun faaaanmer ca 1½ dl!!!!! Nøjser!!! 
Og det var noget hun kunne lide
Hehe. Så blev hun glad. Så hun bliver nok også glad i morgen, når vi skal prøve med grøden... Men jeg er sikker på at hun nok skal nå at lære det, inden hun skal passes, når vi skal i teateret
yay...
Der er lige lidt billeder af Idun der får lov til at give hende lidt mos... Mine to dejlige piger