Friggsebassens første mos <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.759 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Zafir

Såååådan. Så blev man lige 5 mrd og 1 uge - også blev det til æblemos

Den sidste tid, har hun vist SÅÅÅ meget nysgerrighed på mad og har fået lidt mundsmag af pære, banan, agurk og guarkemole (det sidste var hun HELT vild med - baskede med arme og ben og sagde ummmm uhmmmm... hehe)... Dog skal hun jo ikke have så meget avokado i starten, fordi der er meget nikkel i. Men altså - smage er ok

Så igår, har jeg bestilt 2 'den første grød' fra Aurion og 1 første grød fra Hellos. Så vi starter med sådan nogen dyre øko-nogen, som jeg håber smager rigtig dejligt, for det er i hvertfald sundt og lavet så det skulle smage godt for bebser - Det skulle meget gerne komme i morgen.

Men så idag, da jeg lavede aftensmad, så var hun bare helt vildt sur og ville NOGET, som jeg ikke junne tolke (vi er jo igang med babytegn - men spise har der jo ikke været endnu, fordi det kun har været babber, indtilvidere... mmm...) Men altså - jeg besluttede at jeg jo alligevel skulle lave æblemos til at komme i grøden, så jeg lavede noget æblemos og gav hende en skål. Så spiste hun faaaanmer ca 1½ dl!!!!! Nøjser!!!

Og det var noget hun kunne lide Hehe. Så blev hun glad. Så hun bliver nok også glad i morgen, når vi skal prøve med grøden... Men jeg er sikker på at hun nok skal nå at lære det, inden hun skal passes, når vi skal i teateret yay...

Der er lige lidt billeder af Idun der får lov til at give hende lidt mos... Mine to dejlige piger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

TbCp

Fedt at hun bare grufler!!!

Liva var ved at brække sig de første gange.... og så dårlig synes jeg altså heller ikke at jeg er til at lave mad.

Søde billeder af dine dejlige piger!

Anmeld

7. februar 2011

TbCp

Forøvrigt... det 2. sidste billede er helt vildt sjovt!

Idun poserer rigtig og Frigg har kun øjne for skeen!

Anmeld

7. februar 2011

mariamiss6

Nåååårh de to altså

Dejligt hun vil spise "fast" føde nu

Anmeld

7. februar 2011

Rosa

Herligt. Vi har også været rigtig glade for grøden fra Helios  Og suuuuk hvor har du bare nogle lækre tøser, Zafir!!!

Anmeld

7. februar 2011

Zafir

TbCp skriver:

Forøvrigt... det 2. sidste billede er helt vildt sjovt!

Idun poserer rigtig og Frigg har kun øjne for skeen!

Hehe... Det havde jeg slet ikke set selv Men ja - det er sandt!!! hihi.

Og tak. - var også ret overrasket over at hun bare guffede så meget

Anmeld

7. februar 2011

Zafir

Rosa skriver:

Herligt. Vi har også været rigtig glade for grøden fra Helios  Og suuuuk hvor har du bare nogle lækre tøser, Zafir!!!

Hehe... Jeg starter med det fra Aurion. Det syntes jeg lyder sundest... Så hvis hun gider at spise det SUPER sunde, så kan det andet være mere desert agtigt. Jeg ved ike om det i virkeligheden er lige sundt, men altså - starter med Aurion også tager vi det andet i baghånden.

Har købt den med hirse og et eller andet frugt halløj i... Mmm.. ved ikke om det er tørret eller blendet??? det der frugt i... mm...

Anmeld

7. februar 2011

Zafir

mariamiss6 skriver:

Nåååårh de to altså

Dejligt hun vil spise "fast" føde nu

Ja - det er faktisk dejligt det er dejligt at de andre to, kan deltage i fodringen nu. Det er der kærlighed i...

Anmeld

7. februar 2011

mariamiss6

Zafir skriver:

Ja - det er faktisk dejligt det er dejligt at de andre to, kan deltage i fodringen nu. Det er der kærlighed i...

Hehe ja det er der

Anmeld

7. februar 2011

dorthemus

Rosa skriver:

Det er noget vi bare kan i vores familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.