Peter plys ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

foto på lærred

Jeg så en gang at f.eks Jysk har massere af Peter Plys ting også billeder lige til at hænge op. De var ikke så dyre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

mortilnoahogmelina

Emilie2010 skriver:

hej jeg har lavet mine selv !

billigere købte bare fotoremmer i føtex , købte en der var lang med 5 billeder i længden. printede peterplys og vennerne ud på fotopapir og satte i rammerne

Det var en ret smart og billig måde . 

Det må jeg lige fundere lidt over - tak fro dit svar

Anmeld

2. marts 2011

mortilnoahogmelina

foto på lærred skriver:

Jeg så en gang at f.eks Jysk har massere af Peter Plys ting også billeder lige til at hænge op. De var ikke så dyre.

der har jeg prøvedet at kigge i mange forskellige jysk , men uden held desværre

Anmeld

2. marts 2011

Moar2011

Jeg har faktisk nogen peterplys ting, 2 billeder, gardiner, og senge halløj til rundt om (har tabt ordet hihi), helt nyt..

Anmeld

2. marts 2011

mortilnoahogmelina

Babyklar skriver:

Jeg har faktisk nogen peterplys ting, 2 billeder, gardiner, og senge halløj til rundt om (har tabt ordet hihi), helt nyt..

Kunne du tænke dig at tage billeder af billederne ?? - jeg har en forstilling om hvordan de skal se ud nemlig  

Anmeld

2. marts 2011

6800

Pernille08 skriver:

Heeej de damer ??

er der nogen af jer som ligger inde med nogen peter plys billeder i gerne vil sælge . 

eller kender en god hjemmeside hvor man kan købe alt muligt peter plys ?? 

Jeg vil så gerne lave lillemandens værelse nu vi flytter - og det skal være med peter plys

Knus Pernille

jeg har 2 sæt junior sængetøj til salg, som stadig er i original indoakning til slag, hvis du kan bruge det...

Anmeld

2. marts 2011

Moar2011

Pernille08 skriver:

Kunne du tænke dig at tage billeder af billederne ?? - jeg har en forstilling om hvordan de skal se ud nemlig  

Jeps, det kan jeg godt.. skal se om jeg kan huske det, når jeg kommer hjem men det er mens de er små PeterPlys og tigerdyret.. med lyse lilla baggrund..

Anmeld

2. marts 2011

regalprime

Pernille08 skriver:

Hold kæft hvor er de flotte hvad tager hun for dem ?? - og er det noget hun evt vil lave til andre ??

Hvis det er til dreng kan de jo laves med blå eller evt grøn baggrund, uha kan ikk huske det, mener det er omkring 500 for dem alle. Men er ikk sikker. Hun bruger jo ENORMT meget tid på dem. Men kan høre hende af JA jeg er super glade for mine i hvert falde!!

Anmeld

2. marts 2011

regalprime

Babyklar skriver:

Jeps, det kan jeg godt.. skal se om jeg kan huske det, når jeg kommer hjem men det er mens de er små PeterPlys og tigerdyret.. med lyse lilla baggrund..

Hmm er selv bidt af Peret Plys Hva skal du have for dem??

Anmeld

2. marts 2011

Moar2011

regalprime skriver:

Hmm er selv bidt af Peret Plys Hva skal du have for dem??

Skal jeg ikke lige sætte nogle billeder ind af de 2 billeder.. så i lige kan se dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.