Peter plys ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.807 visninger
66 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

mortilnoahogmelina

Heeej de damer ??

er der nogen af jer som ligger inde med nogen peter plys billeder i gerne vil sælge . 

eller kender en god hjemmeside hvor man kan købe alt muligt peter plys ?? 

Jeg vil så gerne lave lillemandens værelse nu vi flytter - og det skal være med peter plys

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Risen

Købte de sødeste baby peter plys billeder i malmø i det store shopping center..  

Anmeld

7. februar 2011

mortilnoahogmelina

Risen skriver:

Købte de sødeste baby peter plys billeder i malmø i det store shopping center..  

Okay , det kunne da godt være man skulle tage der over og kigge . Har hørt de skulle have utrolig meget til små babyer

Anmeld

1. marts 2011

Lou87

så lige dit indlæg..
ved ikk om du har fundet dig noget..
men ville bare sige de næsten li har haft møbler i både kvicklyog bilka.. super søde!

Anmeld

2. marts 2011

eirene

Jeg har nogle Peter Plys billeder du gerne må købe. Alexander vil hellere have spiderman og Ninja Turtles nu.

Anmeld

2. marts 2011

regalprime

Pernille08 skriver:

Heeej de damer ??

er der nogen af jer som ligger inde med nogen peter plys billeder i gerne vil sælge . 

eller kender en god hjemmeside hvor man kan købe alt muligt peter plys ?? 

Jeg vil så gerne lave lillemandens værelse nu vi flytter - og det skal være med peter plys

Knus Pernille

Har en veninde der laver dem på lærrede på bestilling Kan se om jeg kan sætte billede ind af dem hun har malet til mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. marts 2011

Mor1012

hej jeg har lavet mine selv !

billigere købte bare fotoremmer i føtex , købte en der var lang med 5 billeder i længden. printede peterplys og vennerne ud på fotopapir og satte i rammerne

Anmeld

2. marts 2011

mortilnoahogmelina

Lou87 skriver:

så lige dit indlæg..
ved ikk om du har fundet dig noget..
men ville bare sige de næsten li har haft møbler i både kvicklyog bilka.. super søde!

Tusinde tak nej har ik fundet noget endnu . Så er stadig på udkig , men vil da lige ta et smut forbi en af de steder og kigge om de evt har noget tilbage

Anmeld

2. marts 2011

mortilnoahogmelina

eirene skriver:

Jeg har nogle Peter Plys billeder du gerne må købe. Alexander vil hellere have spiderman og Ninja Turtles nu.

HAr du nogen billeder af dem ??

Anmeld

2. marts 2011

mortilnoahogmelina

regalprime skriver:

Har en veninde der laver dem på lærrede på bestilling Kan se om jeg kan sætte billede ind af dem hun har malet til mig

Hold kæft hvor er de flotte hvad tager hun for dem ?? - og er det noget hun evt vil lave til andre ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.