Fastelavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

bette

mikkel skal bare være spiderman 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

birgittemarie

Siber skriver:

Almas er købt i søsterne grene, og Johannas syede jeg selv!

Waaaauuuw sgu da Rikke! Det er da nogle kæmpe flotte kjoler! Du er da GOD til at sy!

Jeg har kigget på sådan nogle tylskørter her og har købt tyl til at lave prinsessekjole til NM lige sådan. Jeg synes bare, de er fede!

http://www.amio.dk/produkt/23335/

Anmeld

8. februar 2011

Siber

birgittemarie skriver:

Waaaauuuw sgu da Rikke! Det er da nogle kæmpe flotte kjoler! Du er da GOD til at sy!

Jeg har kigget på sådan nogle tylskørter her og har købt tyl til at lave prinsessekjole til NM lige sådan. Jeg synes bare, de er fede!

wwaaauuuu den ville mine tøser gerne have fat i, måske jeg skulle forbarme mig og sy når fastelavn er overstået!!!

Jeg har også syet en snehvide kjole, men jeg kan ikke lige finde et billede, men jeg skal nok finde det på et tidspunkt!!!

Anmeld

9. februar 2011

linemus

Det er altså ikke nemt. Først vil Nanna være spøgelse - Signe vil være prinsesse - så vil Nanna også være prinsesse - dagen efter vil Nanna være prinsesse - Signe vil være humlebi for hendes yndlingsfarver er sort og gul - så vil Nanna også være humlebi. Hmmm, tror jeg skal spørge dem meget grundigt, inden jeg begynder at sy noget

Siber: Wauw, en flot kjole - det var lige det, jeg havde i tankerne, hvis jeg skulle kreere en selv. Så er spørgsmålet bare om jeg kan irl

Anmeld

9. februar 2011

linemus

birgittemarie skriver:

Hvor er den flot! Og hvis jeg har luret den rigtigt, så tror jeg, det var noget jeg kunne finde ud af også Hvormeget tyl har du købt? Tror du "bare", der er bundet tylstykker om et elastik til skørtet og så et løst satinbånd om maven?

Sikke nogle fine prinsesser jeg kunne få Hvis de ellers kunne bestemme sig...

Jeg glæder mig til at se et billede af smukke prinsesse Nova Maria Hvad skal Albert være? Jeg overvejer at lade Sebastian tage Sofie med i skole den dag:

Anmeld

9. februar 2011

birgittemarie

Hvor er den flot! Og hvis jeg har luret den rigtigt, så tror jeg, det var noget jeg kunne finde ud af også Hvormeget tyl har du købt? Tror du "bare", der er bundet tylstykker om et elastik til skørtet og så et løst satinbånd om maven?

Jeg glæder mig til at se et billede af smukke prinsesse Nova Maria Hvad skal Albert være? Jeg overvejer at lade Sebastian tage Sofie med i skole den dag:

Hahaha, hvor er de søde

Ja, jeg tror lige som dig, at det er et elastik med noget tyl bundet om, men jeg har ikke forsøgt endnu, så jeg går rundt og er noget usikker på projektet... Men mon ikke, man bare skal kaste sig ud i det og se, hvad der sker. Jeg har købt 5 m. billigt kradse-tyl og så 2 m. blød tyl til at putte yderst på kjolen, så den bliver lækker at røre ved. Mon ikke også, man skulle kaste et underskørt ind i blandingen?

Albert skal være bi. Arvebi fra NM's bidage. Glæder mig meget til at putte min lille tykke baby (på 80 cm. og 11 kg. ) ned i bidragten.

Knus B

Anmeld

9. februar 2011

ivfmarie

linemus skriver:

hahahaha!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.