Fastelavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.001 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

linemus

Hvad skal jeres børn være til fastelavn? Laver I selv kostumet eller køber I det? Mon det kan betale sig at lave det selv? Jeg så, at i Bilka har de kostumer til 80,-.

Sebastian vil allerhelst være General Grievious, men det strækker mine evner dog ikke til. Så han vil gerne være Dan fra Bakugan (det har han set i et legetøjskatalog).

Signe vil være prinsesse, så det vil Nanna også, selvom hun først ville være spøgelse ligesom til Halloween. Hm, hvor svært kan det være at lave to stk. prinsessekjoler selv?

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Siber

Nej jeg ved ikke om det kan betale sig, men jeg synes det er sjovt at sy selv!

I år har jeg sagt at de ikke må være prinsesser, for det er de hver dag (jeg har syet 2x prinsesse kjoler og de har dem på hele tiden)

Så i år skal Johanna være klatremusen fra Hakkebakke skoven, og Alma være fadbursmusen også fra Hakkebakkeskoven. Jeg syer selv også har de noget tøj som kan bruges til også!

I børnehaven laver de tema, så det ikke bliver så køns opdelt, du ved prinsesser og spidermand!

Så hos Alma skal de være dyr, som de laver i Børnehaven og Johanna har hakkebakkeskoven som tema!

Knus Siber

Anmeld

7. februar 2011

ivfmarie

Jeg har selv lavet et par kjoler til FReja (engel og prinsesse) Det er egentlig nemt nok, men det er ikke billigere end at købe.

Prøv i genbrugsbutikkerne - der kan du finde en masse til næsten ingen penge.

Freja vil være prinsesse (igen igen), og Malte vil være Prins... Freja har allerede en kjole hun vil ha på, men Prinse-outfittet må jeg selv kreere lidt på.

Marie

Anmeld

7. februar 2011

..

Vi har heldigvis slet ingen bekymringer i den retning, I Smillas børnehave og Mikas' vuggestue laver de selv dragter. De har været igang længe nu og de er begge mega stolte. Smilla skal være prinsess og Mikas bare noget fantasi noget

Anmeld

7. februar 2011

linemus

Jeg synes jo egentlig også det er sjovere, når det er hjemmelavet. Der er bare mere charme ved det, end at købe det samme som alle de andre.

Hvis I har billeder af jeres hjemmegjorte prinsessepiger, vil jeg være yderst taknemmelig, så jeg kan få lidt inspiration

Anmeld

7. februar 2011

Plysbjørnen

linemus skriver:

Hvad skal jeres børn være til fastelavn? Laver I selv kostumet eller køber I det? Mon det kan betale sig at lave det selv? Jeg så, at i Bilka har de kostumer til 80,-.

Sebastian vil allerhelst være General Grievious, men det strækker mine evner dog ikke til. Så han vil gerne være Dan fra Bakugan (det har han set i et legetøjskatalog).

Signe vil være prinsesse, så det vil Nanna også, selvom hun først ville være spøgelse ligesom til Halloween. Hm, hvor svært kan det være at lave to stk. prinsessekjoler selv?

- Line

Laura vil gerne være Snehvide, (hun har set kostumet i fætter BR-kataloget). Jeg regner med at Benjamin skal være Tigerdyr, han er helt vil med ham.

Anmeld

7. februar 2011

Marco2

Emily skal være noget prinsesse-noget. Men det bliver købt. Har ikke overskuddet til selv at være kreativ lige pt.

AG

Anmeld

7. februar 2011

Kaufie

Jeg får det nemt - William vil bare være William..... Men jeg tror nok vi ender med at have en buzz lightyear dragt i baghånden...

Anmeld

7. februar 2011

Mie A

Simon skal være spiderman

Ea skal være Rapunzel

Lærke skal være prinsesse

Vi køber det hele færdiglavet.

Anmeld

7. februar 2011

Siber

Almas er købt i søsterne grene, og Johannas syede jeg selv!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.