Pas til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

betjenten

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Nu fandt jeg frem til oplysningerne... Kan se at et pas til børn under 18 år koster 115 kr. og at passet gælder 2 år for børn under 2 år.

Gad vide om dette billede kan bruges, hvis man fjerner skyggen og baggrunden og enten gør den grå eller sort???

Tror måske at baggrunden skal være ensfarvet... Også skal hele hovedet med  Du kan jo lægge hende på et tæppe, eller sidde med hende (det gjorde vi og første billed blev godkendt)... Håber det lykkes første gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

betjenten

nvm skriver:

det skal være et billede der er blevet taget præcis til pas. har selv lige fået lavet til min datter på 3 mdr. det kostede 150 og gælder to år. fik taget billedet i en foto butik.

egne billeder må man ikke bruge

I Køge kommune må man altså godt bruge egne billeder

Anmeld

8. februar 2011

nvm

betjenten skriver:

I Køge kommune må man altså godt bruge egne billeder

mærkeligt det må man ikke her. der skal det være prof.

Anmeld

8. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

nvm skriver:

det skal være et billede der er blevet taget præcis til pas. har selv lige fået lavet til min datter på 3 mdr. det kostede 150 og gælder to år. fik taget billedet i en foto butik.

egne billeder må man ikke bruge

Der er tilsyneladende forskel fra kommune til kommene. Som skrevet længere oppe tager de også kun 115 kr for et pas til børn under 18 år, hvorimod i den kommune du bor er det 150 kr.

Anmeld

8. februar 2011

nvm

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Der er tilsyneladende forskel fra kommune til kommene. Som skrevet længere oppe tager de også kun 115 kr for et pas til børn under 18 år, hvorimod i den kommune du bor er det 150 kr.

for dårligt, det burde være samme regler alle steder 

Anmeld

8. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

nvm skriver:

for dårligt, det burde være samme regler alle steder 

Ja, det er faktisk lidt ringe..... Men mener også at jeg gav 150 kr. for min ældste datters pas for 3 år siden.

Anmeld

8. februar 2011

betjenten

nvm skriver:

mærkeligt det må man ikke her. der skal det være prof.

Ja der burde sgu være de samme regler ALLE steder!!! Det er jo slet ikke til at finde ud af

Anmeld

8. februar 2011

Dot D

Vi fik taget billeder nede i borgerservice, hvor passene også skulle bestilles, så det var nemt. Sophus fik taget rigtigt mange billeder inden hun printede ud, hi hi. Synes det er smart, for så kan de jo ikke afvise billedet, når de selv tager det

Anmeld

8. februar 2011

ZamanogDania

Vi taget pasfoto af min datter da hun var omkring 4-5 måneder. Det tog en prof. Hun skulle sidde på skudet af mig. Det første billed blev god, faktisk meget god:-) vi betalte 115 kr. Vi fik passet efter 2-3 dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.