Pas til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.796 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Vi står jo i den herlige situation at vi både skal til Kreta og Thailand i år - SÅ skønt!

Vi har hver især et pas pånær Frederikke.

Jeg har aldrig fået lavet pas til en baby før.... Og jeg kan da næsten ikke tro at de samme regler for voksne også gælder små børn - her tænker jeg på hvordan man se ud på billedet.

Er der nogle der ved hvordan og hvorledes det forholder sig ifht. pasfoto?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina fik lavet pas da hun var 2 1/2 mdr. og ja, der gælder de samme regler. Vi fik det første billede kasseret, så vi måtte afsted igen til fotografen for, at få taget nye billeder af hende

Anmeld

7. februar 2011

MoarHvidovre skriver:

Lina fik lavet pas da hun var 2 1/2 mdr. og ja, der gælder de samme regler. Vi fik det første billede kasseret, så vi måtte afsted igen til fotografen for, at få taget nye billeder af hende

Hmmm, jamen det er da ikke nemt at få baby til at sidde med siden til og samtidig ikke at måtte åbne munden

Nå! Vi må afsted til fotografen... Tak for hjælpen

Anmeld

7. februar 2011

MoarHvidovre

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Hmmm, jamen det er da ikke nemt at få baby til at sidde med siden til og samtidig ikke at måtte åbne munden

Nå! Vi må afsted til fotografen... Tak for hjælpen

Nej, det er ikke nemt og der skulle også noget billeder til før fotografen var tilfreds og så sagt blev det alligevel kasseret i første omgang

Anmeld

7. februar 2011

betjenten

Vi står jo i den herlige situation at vi både skal til Kreta og Thailand i år - SÅ skønt!

Jeg har aldrig fået lavet pas til en baby før.... Og jeg kan da næsten ikke tro at de samme regler for voksne også gælder små børn - her tænker jeg på hvordan man se ud på billedet.

I kan tage billedet derhjemme, og så sende det elektronisk... Det er lidt nemmere

Anmeld

8. februar 2011

betjenten skriver:

I kan tage billedet derhjemme, og så sende det elektronisk... Det er lidt nemmere

Det var egentligt smart.

Har du evt et link? Jeg synes ikke jeg kan finde noget under Viborg kommunes hjemmeside...

Anmeld

8. februar 2011

nvm

alt efter aldren, men barnet må gerne ha åben mund og sådan, men øjnene skal være åbne. passet koster 150kr og holder i 2 år

Anmeld

8. februar 2011

nvm skriver:

alt efter aldren, men barnet må gerne ha åben mund og sådan, men øjnene skal være åbne. passet koster 150kr og holder i 2 år

Nu fandt jeg frem til oplysningerne... Kan se at et pas til børn under 18 år koster 115 kr. og at passet gælder 2 år for børn under 2 år.

Gad vide om dette billede kan bruges, hvis man fjerner skyggen og baggrunden og enten gør den grå eller sort???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. februar 2011

MoarHvidovre

betjenten skriver:

Hvordan kan det være, at man kan sende det elektronisk når man skal møde op sammen med barnet?

Anmeld

8. februar 2011

nvm

Nu fandt jeg frem til oplysningerne... Kan se at et pas til børn under 18 år koster 115 kr. og at passet gælder 2 år for børn under 2 år.

Gad vide om dette billede kan bruges, hvis man fjerner skyggen og baggrunden og enten gør den grå eller sort???

det skal være et billede der er blevet taget præcis til pas. har selv lige fået lavet til min datter på 3 mdr. det kostede 150 og gælder to år. fik taget billedet i en foto butik.

egne billeder må man ikke bruge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.