Må jeg se jeres frisure? (Kort/mellemlangt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Ceciliesmoar

170811 skriver:

øv bøv

Kan lige se om jeg kan finde ud af at lægge billede ind..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

MissGeoh

Jeg blev klippet Fredag.

Og her er resultatet.

Anmeld

7. februar 2011

SD21

170811 skriver:

Hej.

Jeg er i hårkrise. Sidst jeg havde hårkrise droppede jeg mine hair extensions og fik klippet mit hår totalt kort. Har fortrudt. Inderligt.

Ville gerne kunne leve uden hair extensions, derfor prøver jeg at finde en frisure jeg er tilfreds med. Jeg har meget tyndt hår og mit hår kan barei kke blive langt, så dette er ikke en mulighed. Plus jeg skal vente i 1000 år.

Jeg fik det klippet sidste gang i starten af oktober, og nu er det så vokset sig til lidt under ørene.. Men det ser forfærdeligt ud. Det er ikke en frisure, det er bare.. bvadrk. Men jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal klippes, for vil jo meget nødigt have taget særlig meget af længderne af...

Så må jeg se jeres korte/mellemlange hår kom så tøser.

Her er lige et billede af hvordan jeg havde det for et par mdr. siden (det er det billede, hvor jeg har lyst hår) og et som det ser ud nu (det orange)

Anmeld

7. februar 2011

170811

MissGeoh skriver:

Jeg blev klippet Fredag.

Og her er resultatet.

Dit hår er rigtig pænt! Men mit hår er desværre slet ikke så langt.. Endnu

Anmeld

7. februar 2011

170811

SD21 skriver:

Her er lige et billede af hvordan jeg havde det for et par mdr. siden (det er det billede, hvor jeg har lyst hår) og et som det ser ud nu (det orange)

det ligner lidt det hår jeg havde for nogle måneder siden men det er for kort til mig.. Men dit orange/røde hår ser nice ud.

Er det ikke svært at holde farven pæn?

Anmeld

7. februar 2011

Hvad med noget ala Medina!?

Stine og Lisa.

Anmeld

7. februar 2011

SD21

170811 skriver:

det ligner lidt det hår jeg havde for nogle måneder siden men det er for kort til mig.. Men dit orange/røde hår ser nice ud.

Er det ikke svært at holde farven pæn?

Mange tak, jeg er ihvertfald rigtig rigtig glad for det ! Jo, det er det, men henna farven er ikke særligt dyr, så det gør ikke så meget

Anmeld

7. februar 2011

170811

Tilmeldt skriver:

Hvad med noget ala Medina!?

Stine og Lisa.

Ja har jeg også overvejet, men mit hår er ikke helt langt nok endnu..Ved sku ikke om en kort page ser lækkert ud?

Ps din lile pige har fødselsdag samme dag som min søster Hvis det er hendes fødselsdag du har under billedet

Anmeld

7. februar 2011

170811 skriver:

Ja har jeg også overvejet, men mit hår er ikke helt langt nok endnu..Ved sku ikke om en kort page ser lækkert ud?

Ps din lile pige har fødselsdag samme dag som min søster Hvis det er hendes fødselsdag du har under billedet

Personligt er jeg ik vild med det, når hun bare har det slaskende ned ved ørene...hehe... Men når hun sætter det ldt op, og reder det bagover, synes jeg det er super fedt... Det kræver jo også man har hovedform til det!

Og jep, det er Lisas fødselsdag!

Stine og Lisa.

Anmeld

7. februar 2011

170811 skriver:

Hej.

Jeg er i hårkrise. Sidst jeg havde hårkrise droppede jeg mine hair extensions og fik klippet mit hår totalt kort. Har fortrudt. Inderligt.

Ville gerne kunne leve uden hair extensions, derfor prøver jeg at finde en frisure jeg er tilfreds med. Jeg har meget tyndt hår og mit hår kan barei kke blive langt, så dette er ikke en mulighed. Plus jeg skal vente i 1000 år.

Jeg fik det klippet sidste gang i starten af oktober, og nu er det så vokset sig til lidt under ørene.. Men det ser forfærdeligt ud. Det er ikke en frisure, det er bare.. bvadrk. Men jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal klippes, for vil jo meget nødigt have taget særlig meget af længderne af...

Så må jeg se jeres korte/mellemlange hår kom så tøser.

Prøv her:

http://www.ivillage.com/makeover

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.