Må jeg se jeres frisure? (Kort/mellemlangt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.295 visninger
31 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

170811

Hej.

Jeg er i hårkrise. Sidst jeg havde hårkrise droppede jeg mine hair extensions og fik klippet mit hår totalt kort. Har fortrudt. Inderligt.

Ville gerne kunne leve uden hair extensions, derfor prøver jeg at finde en frisure jeg er tilfreds med. Jeg har meget tyndt hår og mit hår kan barei kke blive langt, så dette er ikke en mulighed. Plus jeg skal vente i 1000 år.

Jeg fik det klippet sidste gang i starten af oktober, og nu er det så vokset sig til lidt under ørene.. Men det ser forfærdeligt ud. Det er ikke en frisure, det er bare.. bvadrk. Men jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal klippes, for vil jo meget nødigt have taget særlig meget af længderne af...

Så må jeg se jeres korte/mellemlange hår kom så tøser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

9510

her er mit Korte hår

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. februar 2011

170811

9510 skriver:

her er mit Korte hår

Tak! Så kort fik jeg klippet mit sidst, og det skal bestemt ikke være så kort igen. Men kan være jeg ender med det, for det hår jeg har nu ser forfærdeligt ud

Anmeld

7. februar 2011

mortilfreja

170811 skriver:

Hej.

Jeg er i hårkrise. Sidst jeg havde hårkrise droppede jeg mine hair extensions og fik klippet mit hår totalt kort. Har fortrudt. Inderligt.

Ville gerne kunne leve uden hair extensions, derfor prøver jeg at finde en frisure jeg er tilfreds med. Jeg har meget tyndt hår og mit hår kan barei kke blive langt, så dette er ikke en mulighed. Plus jeg skal vente i 1000 år.

Jeg fik det klippet sidste gang i starten af oktober, og nu er det så vokset sig til lidt under ørene.. Men det ser forfærdeligt ud. Det er ikke en frisure, det er bare.. bvadrk. Men jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal klippes, for vil jo meget nødigt have taget særlig meget af længderne af...

Så må jeg se jeres korte/mellemlange hår kom så tøser.

Hopper lige med på den her.. Har nemlig samme problem

Anmeld

7. februar 2011

9510

170811 skriver:

Tak! Så kort fik jeg klippet mit sidst, og det skal bestemt ikke være så kort igen. Men kan være jeg ender med det, for det hår jeg har nu ser forfærdeligt ud

Jeg har også fortrudt MANGE gange at jeg fik klippet mit lange hår af,,, men nu har jeg vænnet mig til det korte,

Anmeld

7. februar 2011

170811

mortilfreja skriver:

Hopper lige med på den her.. Har nemlig samme problem

Helt iorden, tænkte nok jeg ikke var den eneste der led af dette ondsindede problem

Anmeld

7. februar 2011

170811

Har lige fundet det her billed på nettet, og kunne måske godt blive klippet sådan. Ved barei kke helt om mit hår er langt nok. Men næsten. Men kunne få en 3-4 cm kortere version måske....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. februar 2011

170811

9510 skriver:

Jeg har også fortrudt MANGE gange at jeg fik klippet mit lange hår af,,, men nu har jeg vænnet mig til det korte,

Puuh tror aldrig jeg vender mig til det. Min mor var også korthåret i 1000 år, fordi hun aldrig havde tålmodighed til at få det langt.

Jeg kan ikke få langt hår medmindre jeg får hjælp fra extensions, så ville så gerne finde en mellemting..

Anmeld

7. februar 2011

Ceciliesmoar

Ville gerne lægge billede ind af min frits, hvis jeg kunne finde ud af at lægger billeder herind..

Anmeld

7. februar 2011

170811

Ceciliesmoar skriver:

Ville gerne lægge billede ind af min frits, hvis jeg kunne finde ud af at lægger billeder herind..

øv bøv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.