Rockertand skriver:
Sorry, for sprogkyndige/europæere skriger det "vi kan ikke det der med sprog, så vi har bare smækket noget sammen".
Jeg synes også, at der går for meget "MIT barn hedder jo prinsesse Anastacia Eleonora Sofie Amalie tusindfryd" i det.
Husk nu at det er jeres datter, der skal leve med navnet, så jeg ville nok tilsidesætte mine egne behov til fordel for hende.
- alt for prinsesse ( bella er navnet på min gamle hund
)
--------------------------------
Vi har været meget uenige omkring navne her hjemme - dog var pigenavnet fundet fra snart, men da jeg jo ventede en dreng var det værre
Jeg havde meget i hovedet at han skulle ha det navn resten af livet, så det var vigtigt for mig at det passede til ham, og så måtte vi tilside se de behov vi have - dog var mit krav at det ikke skulle være for orginalt og brug
Valget stod mellem Sonny og Cilas...
Kunne slet ikke klare navet Sonny til at starte med, men da han så lå på min mave og suttede løs i min pat, så var han bare en sonny...
Tænk rigtig meget over det med samstætning af navne, for som en anden osse skriver så skal det skrives rigtig mange gange
Men så igen, er jo JER der skal bestemme det - men barnet der skal leve med det 
knus
Anmeld