Vores navne valg til vores lillen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.064 visninger
22 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Jemion

Noah-Elias hvis det bliver en dreng elsker bare den sammen sætning

Fleur-Bella hvis det bliver en pige (betyder Smuk blomst)

Hvad synes i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

mortilfreja

Flotte smukke navne  

Anmeld

7. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er ikke lige mig, men det vigtigste er jo, at I kan lide dem

Anmeld

7. februar 2011

M&F&C

Jemion skriver:

Hvad synes i ?

Altså - min ærlige mening : Jeg er ikke så meget til pigenavnet, i mit hoved bliver det lidt for prinsesse-fe-agtigt Undskyld - det er IKKE for at være grov, men det er min mening. Men hey, det er jo jeres prinsesse - og i skal da kalde hende lige det I vil

Drengenavnet synes jeg til gengæld er helt fint - især Noah er meget brugt af dem jeg kender, som har drengebørn.... så jeg synes navnet er slidt, men det med at sætte det sammen med Elias, gør det alligevel nyt

Anmeld

7. februar 2011

Jemion

Ville jo ikke spørge jer hvis ikke jeg ville høre jeres mening, Vi elsker de navne og betyder noget helt specielt for os. 

Anmeld

7. februar 2011

Maja_4000

Vi har en Noah Elias i familien , så det synes jeg er rigtig sødt 
Pigenavnet er ikke mig (:

Anmeld

7. februar 2011

misslea

FEDT at I allerede har fundet nogle navne, I er SÅ glade for....!! Det kan ellers godt være svært... heheh!!

Altså.... jeg må indrømme, at navnene ikke lige er mig! Pigenavnet er lidt for tutte-nuttet efter min smag (men det er jo JER der skal kunne li' det), og drengenavnet er sammensat af to navne, som lige pt er meget populære... hihi!!!

Men det vigtigste når man finder et navn til sit barn er, at man selv kan li' det....

Anmeld

7. februar 2011

Loa

Jemion skriver:

Hvad synes i ?

Forstår slet ikke det med sammensatte navne, så det er ikke lige mig.... Drenge navnene er fine hver for sig, men sammen, nej ikke lige mig....

Og pigenavnet, som en anden skriver, bliver det alt for eventyr, film agtigt efter min smag.... Og ja, jeg tænker på når barnet bliver større og teenager og skulle hedde Fleur-Bella 

Anmeld

7. februar 2011

Jemion

Vi har ikke helt besluttet om pige navnet skal være med bindestreg.. Om ikke andet bestemmer hun jo selv hvad hun vil kaldes ved når hun bliver teenanger..  

Anmeld

7. februar 2011

Pige2009

Jeg kan bedst lide de første navne seperat og ikke sammensat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.