Hvor mange har eller har haft en sag statsforvalningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: I hvilken sammehæng har du stiftet bekendskab med statsforvaltningen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.410 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. februar 2011

Talbutikken

Statestikken viser at sager der ender i statsforvalningen er steget med 30%, efter at den nye forældresansvarslov trådte i kraft.

Den er nu lidt over 3 år gammel og der har efterhånden været en del i medierne omkring, at den i bund og grund slet har haft den virking som var påtænkt, men tværdigmod har haft den modsatte efekt.

Kan se at der jævnligt kommer spørgsmål omkring samvær m.m mere herinde på Baby, så jeg tænkte at det endeligt kunne være interesandt at se hvor mange at os bruger herinde der har være omkring statsforvaltningen i den ene eller anden sammenhæng. Derfor denne lille afstemning

Det er muligt at svare anonymt og give flere svar i afstemningen.

Jeg står selv nu og skal i retten omkring forældremyndigheden, efter 3 års torvtrækkerig frem og tilbage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

wamse

Jeg skal afsted omkring fastsættelse af samvær mellem min datter og hendes far. Er super nervøs, og ville bare gerne have det overstået, for er så bange for, at han bare skulle kunne få hende på samvær uden overvågning

Anmeld

7. februar 2011

Anonym

Jeg har omkring fastsættelse af samvær, da min datters far gerne ville have mindre samvær fordi han var flyttet langt væk og synes det tog for lang tid at komme ind til hende, så han ville kun have hende hver anden weekend og i nogle ferier, selvom han stadig ikke kan finde ud af at have hende i ferierne. 

Anmeld

7. februar 2011

Talbutikken

wamse skriver:

Jeg skal afsted omkring fastsættelse af samvær mellem min datter og hendes far. Er super nervøs, og ville bare gerne have det overstået, for er så bange for, at han bare skulle kunne få hende på samvær uden overvågning

Det under mig at de i det hele taget den op igen, for der står i deres regler at forholden skal have ændret sig væsenlig for en ændring af samvær og for mig lyder det ikke som om det er sket i jeres..

Anmeld

7. februar 2011

Talbutikken

Anonym skriver:

Jeg har omkring fastsættelse af samvær, da min datters far gerne ville have mindre samvær fordi han var flyttet langt væk og synes det tog for lang tid at komme ind til hende, så han ville kun have hende hver anden weekend og i nogle ferier, selvom han stadig ikke kan finde ud af at have hende i ferierne. 

Skulle han ikke have tænkt over det inden han flyttede langt væk ?

Anmeld

7. februar 2011

Lone Jakobsen

har både været der omkring fastsættelse af samhver og forældremyndighed.

men har også lige haft kontakt til dem vedrørende fastsættelse af børnebidrag, hvilket du mangler i din afstemning.

Anmeld

7. februar 2011

Talbutikken

nutche skriver:

har både været der omkring fastsættelse af samhver og forældremyndighed.

men har også lige haft kontakt til dem vedrørende fastsættelse af børnebidrag, hvilket du mangler i din afstemning.

Ups  ja det har du da fuldstændig ret i  

Anmeld

7. februar 2011

Lone Jakobsen

Talbutikken skriver:

Ups  ja det har du da fuldstændig ret i  

med 3 delebørn har jeg (desværre) været der forbi nogle gange

Anmeld

7. februar 2011

Anonym

Talbutikken skriver:

Skulle han ikke have tænkt over det inden han flyttede langt væk ?

Nej nej, for han flyttede jo for at komme tæt på den nye kærestes familie, Men nu er hun så smuttet fordi hun har fundet en anden, så nu vil han tilbage mod os igen, men lad os nu se om ikke han når at finde en erstatning for hende inden han flytter tættere på   

Anmeld

7. februar 2011

SussieThyssen

Talbutikken skriver:

Statestikken viser at sager der ender i statsforvalningen er steget med 30%, efter at den nye forældresansvarslov trådte i kraft.

Den er nu lidt over 3 år gammel og der har efterhånden været en del i medierne omkring, at den i bund og grund slet har haft den virking som var påtænkt, men tværdigmod har haft den modsatte efekt.

Kan se at der jævnligt kommer spørgsmål omkring samvær m.m mere herinde på Baby, så jeg tænkte at det endeligt kunne være interesandt at se hvor mange at os bruger herinde der har være omkring statsforvaltningen i den ene eller anden sammenhæng. Derfor denne lille afstemning

Det er muligt at svare anonymt og give flere svar i afstemningen.

Jeg står selv nu og skal i retten omkring forældremyndigheden, efter 3 års torvtrækkerig frem og tilbage.

Nu har jeg stemt ingen af delene..men så bliver jeg i tvivl.
Med min den ældste lod vi børnebidraget køre gennem statsamtet, men det var efter fælles aftale..så en sag var det jo ikke...eller hvad mener du?

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.