Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Loggidut skriver:ok, bare det så ikke er noget med at a.kassen skrotter en og man ryger i karantæne...det er sgu det jeg er mest bange for :$
cmks2007 skriver:Skal man så stadig skrive 4 ansøgninger om ugen- altså i de perioder man er i vikarjob -, ligesom når man er i job med løntilskud?
Trold skriver:Loggidut skriver:ok, bare det så ikke er noget med at a.kassen skrotter en og man ryger i karantæne...det er sgu det jeg er mest bange for :$A-kassen skrotter dig ikke hvis du er i gennem et Vikar-burou (staves?), men ja teknisk set kan de sparke dig hvorhen de har lyst til, men hvis du siger at du ikke vil længere væk end f.eks. Skalborg eller Nørre Tranders ja så tager de som regel hensyn til det... Men tilbage til akassen de skal bare have en kopi af din kontrakt der siger at du er sendt til det firma for den og den periode...Betina
Loggidut skriver:Trold skriver:Loggidut skriver:ok, bare det så ikke er noget med at a.kassen skrotter en og man ryger i karantæne...det er sgu det jeg er mest bange for :$A-kassen skrotter dig ikke hvis du er i gennem et Vikar-burou (staves?), men ja teknisk set kan de sparke dig hvorhen de har lyst til, men hvis du siger at du ikke vil længere væk end f.eks. Skalborg eller Nørre Tranders ja så tager de som regel hensyn til det... Men tilbage til akassen de skal bare have en kopi af din kontrakt der siger at du er sendt til det firma for den og den periode...BetinaWOOOOOW JAMMEN TROLD DA du er sgu da helt stedkendt her i nordjylland!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128