vikar-Bureau (staveplade tak!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. september 2008

Loggidut

hvis man lader sig rekvirere af sådan et...kan de så bare sparke folk hvorhen de vil, og hvad hvis nu det er for langt væk?

nogen der har taget job gennem sådan et nogen sinde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2008

Mikkelmusen

Når du er i vikar bureau er du ikke sikret et bestemt antal timer. Det var jeg ikke. Du kan godt sige nej til de tilbud de kommer med, men jo flere gange du siger nej, jo mindre gider de ringe til dig.

Anmeld

25. september 2008

Loggidut

ok, bare det så ikke er noget med at a.kassen skrotter en og man ryger i karantæne...

det er sgu det jeg er mest bange for :$

Anmeld

25. september 2008

Mikkelmusen

på det punkt ved jeg ikke noget, men jeg synes du skal ringe og spørge

Anmeld

25. september 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

ok, bare det så ikke er noget med at a.kassen skrotter en og man ryger i karantæne...

A-kassen skrotter dig ikke hvis du er i gennem et Vikar-burou (staves?), men ja teknisk set kan de sparke dig hvorhen de har lyst til, men hvis du siger at du ikke vil længere væk end f.eks. Skalborg eller Nørre Tranders ja så tager de som regel hensyn til det...

Men tilbage til akassen de skal bare have en kopi af din kontrakt der siger at du er sendt til det firma for den og den periode...

Betina

Anmeld

25. september 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Skal man så stadig skrive 4 ansøgninger om ugen- altså i de perioder man er i vikarjob -, ligesom når man er i job med løntilskud?

Anmeld

25. september 2008

Plysbjørnen

cmks2007 skriver:

Skal man så stadig skrive 4 ansøgninger om ugen- altså i de perioder man er i vikarjob -, ligesom når man er i job med løntilskud?

Ikke hvis du er i vikar-arbejde vil jeg mene, for du får jo løn fra vikar-burouet i den periode, men hvis der f.eks. er en uge de ikke lige har noget til dig (sker normalt sjældent) så skal du ja (vil jeg da mene)...

Betina

Anmeld

25. september 2008

Loggidut

Trold skriver:

Loggidut skriver:

A-kassen skrotter dig ikke hvis du er i gennem et Vikar-burou (staves?), men ja teknisk set kan de sparke dig hvorhen de har lyst til, men hvis du siger at du ikke vil længere væk end f.eks. Skalborg eller Nørre Tranders ja så tager de som regel hensyn til det...

Men tilbage til akassen de skal bare have en kopi af din kontrakt der siger at du er sendt til det firma for den og den periode...

Betina

WOOOOOW JAMMEN TROLD DA du er sgu da helt stedkendt her i nordjylland!

Anmeld

25. september 2008

Nadi

Jeg overvejede det i tiden mellem barsel og uddannelse, og det vikarbureau jeg forhørte mig om var det her. De var på en jobmesse jeg var til. Nu får du ihvertfald hjemmesiden, så kan du jo selv nørde lidt rundt på siden http://www.jks.dk/

En fra mit hold har arbejde gennem et vikarbureau og hun synes godt om det.

-Nadia

Anmeld

25. september 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

Trold skriver:

Loggidut skriver:

Betina

WOOOOOW JAMMEN TROLD DA du er sgu da helt stedkendt her i nordjylland!

Ja det er jeg:))... Burde jeg også være... Min Mormor bor i Aalborg, og der er min mor vokset op, så det ville være mærkeligt hvis ikke jeg kendte bare lidt den by;)...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.