Hvad skal vi til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

Kofoed.

MarianneSonne skriver:

Jeg har ikke problemer med noget, men havde mange plukveer. Fødte også to måneder for tidlig, men jeg var ikke god til at få slappet af og lytte til kroppens signaler. Men jeg kan da forestille mig at du vil kunne mærke at det er hårdt at bære rundt på alt den vægt, samtidig med at hormonerne jo også blødgøre ledene.

Vidste ikke, at homonerne blødgør leddene... Måske derfor det allerede volder problemer nu...

Arh, jamen vil da huske og lytte endnu mere til kroppen, håber på et kejsersnit, så vil da helst ikke gå i fødsel

Men tak for hjælpen, kommer sikkert meget mere, glemmer altid at spørger lægen om det jeg tænker på, hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Mi

Kofoed33 skriver:

Vidste ikke, at homonerne blødgør leddene... Måske derfor det allerede volder problemer nu...

Arh, jamen vil da huske og lytte endnu mere til kroppen, håber på et kejsersnit, så vil da helst ikke gå i fødsel

Men tak for hjælpen, kommer sikkert meget mere, glemmer altid at spørger lægen om det jeg tænker på, hehe.

Så er det jo godt, at man har baby.dk

Hvorfor vil du helst have kejsersnit?

Anmeld

6. februar 2011

Kofoed.

MarianneSonne skriver:

Så er det jo godt, at man har baby.dk

Hvorfor vil du helst have kejsersnit?

Hoften, min special læge siger, at jeg godt kan føde selv, men der skal være en derinde, som bare skal holde hoften nede, vi er bange for den måske hopper ud, ved en fødsel, så er lidt en bangebuks og synes det er slemt nok, vis jeg skal gå med smerter fra 7+2 og resten af graviditeten. Men mon ikke det skal diskuteres mange gange, kan være de og ligger forkert, når de skal ud, så er der jo ikke andet at gøre.

Vil rigtig gerne naturligt, men ja... er en bangebuks

Anmeld

6. februar 2011

Mi

Kofoed33 skriver:

Hoften, min special læge siger, at jeg godt kan føde selv, men der skal være en derinde, som bare skal holde hoften nede, vi er bange for den måske hopper ud, ved en fødsel, så er lidt en bangebuks og synes det er slemt nok, vis jeg skal gå med smerter fra 7+2 og resten af graviditeten. Men mon ikke det skal diskuteres mange gange, kan være de og ligger forkert, når de skal ud, så er der jo ikke andet at gøre.

Vil rigtig gerne naturligt, men ja... er en bangebuks

Det kan jeg da godt forstå. Man skal jo også være frisk efter fødsel, for der bliver jo nok at se til

Anmeld

6. februar 2011

Kofoed.

MarianneSonne skriver:

Det kan jeg da godt forstå. Man skal jo også være frisk efter fødsel, for der bliver jo nok at se til

Specielt når der kommer flere på en gang, pyha, der behøves ikke være flere kompikationer, men et kejsersnit gider jo også mange smerter, så er itvivl om man ikke ligså godt kunne prøve og eller lave en aks, hvis det er, men igen det bliver en lang diskution med min jordmor.

Anmeld

6. februar 2011

Mi

Kofoed33 skriver:

Specielt når der kommer flere på en gang, pyha, der behøves ikke være flere kompikationer, men et kejsersnit gider jo også mange smerter, så er itvivl om man ikke ligså godt kunne prøve og eller lave en aks, hvis det er, men igen det bliver en lang diskution med min jordmor.

Ja du må nok bare lade dig vejlede af jm og læger. De har jo prøvet det før

marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

6. februar 2011

Kofoed.

MarianneSonne skriver:

Ja du må nok bare lade dig vejlede af jm og læger. De har jo prøvet det før

marianne

www.stjerneleg.dk

Jeps, men hvor er der lang tid til jeg skal afsted, hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.