Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tynen skriver:NEJ! Hvor fedt :)Nu skal du ikke blive MEGA skruk!Er det en man kender?
Nadi skriver:har lige født en lille dreng :D WEE! Er bare så glad på hendes vegne. Uh nu glæder jeg mig bare til at komme på barselsvisit. Ville lige dele den glædelige nyhed med jer, er nemlig så glad at jeg slet ikke kan holde det for mig selv :)-Nadia
bette skriver:Nadi skriver:har lige født en lille dreng :D WEE! Er bare så glad på hendes vegne. Uh nu glæder jeg mig bare til at komme på barselsvisit. Ville lige dele den glædelige nyhed med jer, er nemlig så glad at jeg slet ikke kan holde det for mig selv :)-Nadiahvad hedder din veninde?For jeg har også en der har fået dreng..:D
Nadi skriver:bette skriver:Nadi skriver:har lige født en lille dreng :D WEE! Er bare så glad på hendes vegne. Uh nu glæder jeg mig bare til at komme på barselsvisit. Ville lige dele den glædelige nyhed med jer, er nemlig så glad at jeg slet ikke kan holde det for mig selv :)-Nadiahvad hedder din veninde?For jeg har også en der har fået dreng..:DHun hedder Camilla
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128