Mens lige midt i cyklus??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. september 2008

Mary

Jeg har altså lige sådan et rigtig kvindespørgsmål :D

Nu bruger jeg jo det der p-plaster, og det har hidtil virket upåklageligt. Ingen gener af betydning, ingen pletblødninger og vigtigst, ingen graviditet :P

Og det var så lige indtil mandag aften, hvor jeg blødte en anelse, ikke noget jeg tænkte over, det kunne vel ske. Igår fik jeg så det der velkendte udflåd (har jeg tabt nogen nu?) som altid kommer lige inden mens, og idag kom mens så. Jeg har lige nu mit tredje plaster på i denne cyklus. Jeg skal tage det af mandag, hvorefter jeg så afventer mens, fuldstændig som hvis det havde været piller. Mens kommer ALTID om torsdagen.... dejligt beregneligt :) Men hvad faen er der lige sket!? Jeg tænker at der ikke er nok hormoner i det til mig mere? Eller jeg har sat plasteret på et sted på kroppen hvor jeg er så feeeeeeeeed, at hormonerne ikke kan trænge ind i blodbanerne (?) Eller kan jeg være gravid?! Nej vel, for så ville jeg jo ikke bløde. Men tænk lige hvis det slet ikke virker ordentligt, puhhh hvor heldige vi så er at jeg ikke er blevet gravid, eftersom jeg bliver det bare mænd kigger på mig :$

Ville I fortsætte som om intet var hændt? eller skal jeg tage det af? hvornår skal der så et nyt på? Jeg er stået helt af her, og tror ikke jeg tør stole på det mere..... Ringer til doktormanden i morgen, men jeg er skrupforvirret (?) ...og har ondt i maven, og det er på det helt forkerte tidspunkt, øv! ....og så kom chokoladetrangen lige tilbage selvom jeg har holdt mig på måtten i 10 dage 8D Dumme hormoner! (man kan vel altid gi hormonerne skylden?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2008

Nadi

Din krop er bare mærkelig ;) Ej jeg har peøvet lidt a la det samme med mine p-piller (det var derfor jeg stoppede med dem og derfor vi fik Oliver :$) Men hvis du tager det af og I kan finde ud af at bruge en anden form for beskyttelse, så vil jeg foreslå at holde en pause fra plasteret og så starte forfra med det. Måske det kan hjælpe?? Jeg tænlte nemlig også på det dengang med mine p-piller om der var for lidt hormoner i.

Og jo som kvinde kan man ALTID skyde skylden på hormonerne :P

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.