Bør jeg være mere hys?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

WantingBaby2012

BigBabyWish skriver:

Ja, jeg kan jo desværre ikke gøre så meget andet end at vente og ellers være super tålmodig selvom det er svært..

Blev din cyklus "normal" igen da du først fik din menstruation igen?? Håber også snart der sker noget, så vi rigtig kan komme igang med projekt baby.

Det er svært at blive gravide når kroppen ikke fungerer som den skal.

Sorry jeg først har set beskeden nu, har ikke været på siden 

Jeg stoppede med mine p-piller d. 16 nov. Siden da har jeg fået 3 mens.... Den forrige var med en cyklus på 51 dage og nu har jeg lige fået igen, som nu giver en cyklus på 32 dage... Så helt normal er den ikke blevet endnu, men jeg bevæger mig dog i den rigtige retning... 

Håber det snart lykkedes for dig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Maja88

efter pille stop kan ens mens sagtens udeblive i 6 måneder.. men du skal teste for graviditet ca hver anden uge..

Anmeld

12. februar 2011

Filippa & Liva

Maja88 skriver:

efter pille stop kan ens mens sagtens udeblive i 6 måneder.. men du skal teste for graviditet ca hver anden uge..

Okay, synes godt nok bare 6 måneder er længe uden menstruation overhovedet..

men ja, ikke andet for end at vente og se tiden an.

Anmeld

12. februar 2011

tinasmor

Jeg forstår ikke din læge hvorfor hun ikke vil sende dig videre. Der går jo ikke noget af hende. Jeg synes da det skal undersøges. Ved feks PCO har du jo "falsk" mens når man tager p-piller, så man opdager det ofte først når man stopper og mens så udebliver. Jeg ville ikke vente på min læge men så videre med det i det private. (jeg viste faktisk heller ikke at man skulle have henvisning ved en gynægolog, men det skal man så åbenbart)

Anmeld

12. februar 2011

H+S Skjolgborg.

BigBabyWish skriver:

Hej damer...

Nu har jeg ikke haft menstruation i over 4 måneder!

Jeg er 100% klar over at ens krop kan drille én lidt efter endt p pille stop, men 4 hele måneder uden noget som helst??

Jeg læser og snakker med andre herinde som fortæller mig at de har oplevet én enkel måned måske er sprunget over, eller at deres menstruation blot er forsinket nogle dage eller uger..

Men ikke nogle som har prøvet det samme som jeg, hvilket jo selvfølgelig gør mig rigtig bekymret.

Jeg har været ved lægen et par gange og hun siger at hun ikke vil sende mig videre til en gynækolog før der er gået 3 måneder endnu!!??  jeg synes det virker som ufattelig lang tid at skulle vente, især nu hvor min kæreste og jeg ønsker os et barn sammen.

Er jeg hys, bekymrer jeg mig uden grund eller burde jeg egentlig være endnu mere hys for at få tjekket hvad der kan være grunden til min ikke eksisterende menstruation?

Jeg have sgu selv ringede til en gynkolog slå det op på degulesider og ringede henvisingen kan de altid hente/få...

4 mdr er vildt syntes jeg..

Jeg ville prøve af ringe selv til en gynækolog og fortælle det hele.

Knus Henriette som selv ringede til gynækolog i 2008..

Anmeld

12. februar 2011

H+S Skjolgborg.

tinasmor skriver:

Jeg forstår ikke din læge hvorfor hun ikke vil sende dig videre. Der går jo ikke noget af hende. Jeg synes da det skal undersøges. Ved feks PCO har du jo "falsk" mens når man tager p-piller, så man opdager det ofte først når man stopper og mens så udebliver. Jeg ville ikke vente på min læge men så videre med det i det private. (jeg viste faktisk heller ikke at man skulle have henvisning ved en gynægolog, men det skal man så åbenbart)

Man kan godt bare ringe til en gynækolog få en tid også kan de hente en henvisingen eller bedre hende om hun selv skaffer den men nogle gynækologer kan være søde så de selv søger for af få den.

Henriette

Anmeld

12. februar 2011

Filippa & Liva

tinasmor skriver:

Jeg ved heller ikke hvorfor hun ikke vil sende mig videre...

Jeg har snakket med flere forskellige læger og de giver mig alle sammen det samme svar: jeg skal vente i et halvt år og er der stadig ikke kommet gang i cyklus vil de sende mig videre til undersøgelse. Det er åbenbart meget "normalt" at mens udebliver i op til et halvt år efter endt p pille stop.

Tjah, jeg synes jo også selv det er meeeget lang tid at gå uden menstruation og meget svært også når projekt baby er i gang.

Anmeld

12. februar 2011

Filippa & Liva

Henriette.S.J skriver:

Jeg have sgu selv ringede til en gynkolog slå det op på degulesider og ringede henvisingen kan de altid hente/få...

4 mdr er vildt syntes jeg..

Jeg ville prøve af ringe selv til en gynækolog og fortælle det hele.

Knus Henriette som selv ringede til gynækolog i 2008..

Jeg har selv prøvet at kontakte en gynækolog men fik svaret at jeg skulle have en henvisning fra min læge.. så det hjalp mig ikke meget.

Anmeld

12. februar 2011

tinasmor

BigBabyWish skriver:

Jeg har selv prøvet at kontakte en gynækolog men fik svaret at jeg skulle have en henvisning fra min læge.. så det hjalp mig ikke meget.

Prøv private fertilitetsklinikker. De har jo nærmest mere erfarring end end "alm" gynægolog og der kan du sikkert betale dig fra det.

Anmeld

12. februar 2011

Filippa & Liva

tinasmor skriver:

Prøv private fertilitetsklinikker. De har jo nærmest mere erfarring end end "alm" gynægolog og der kan du sikkert betale dig fra det.

Ja, det kunne være jeg må gå den vej så..

Godt nok træls, men nu er det jo lige før at der snart er gået 6 måneder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.