Anton 10 mdr:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

Valle81

MariaJ skriver:

Årh, hvor er han sød . Han lyder fuldstændig som Johanna mht at rive ting ned. Vi har også tømt alle de nederste hylder og sofabordet, og på alle andre hylder står bøgerne i spænd, så vi knapt selv kan få dem ud. Jeg kan godt forstå I sagde nej til vuggestuepladsen, når du alligevel er hjemme. Tænk at han snart skal være storebror.

Maria

Tak:0)

Ja ens hjem ser sku lidt sjovt ud i denne tid hvor debare piller ved alt - det er altså ret anstrengende - men også super sjovt.

Ja jeg er også glad forvi har truffet valget om bej - jeg kan ikke - synes det virker alt for mærkeligt når jeg ikke skal på arbejde og skal gå hjemme.

Mor er best og jeg mener ikke han har behovet for det. Og 2600 for en plads hvor jeg selv skal smøre madpakke, med bringe bleer og hvor der ikke er resourcer til at tage madrasser ind af krybberne på noget tidspunkt så er jeg stået af. Og når de ikke har resourcer til det med madrasser har de så resourcer til at give mit barn øllebrød den dag hvor han stejler over rugbrød osv.

Så jeg er bare slet ikke klar - og slet ikke når jeg har andet valg:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Hvor er han skøn Christina

Anmeld

6. februar 2011

MariaJ

Valle81 skriver:

Ja ens hjem ser sku lidt sjovt ud i denne tid hvor debare piller ved alt - det er altså ret anstrengende - men også super sjovt.

Ja jeg er også glad forvi har truffet valget om bej - jeg kan ikke - synes det virker alt for mærkeligt når jeg ikke skal på arbejde og skal gå hjemme.

Mor er best og jeg mener ikke han har behovet for det. Og 2600 for en plads hvor jeg selv skal smøre madpakke, med bringe bleer og hvor der ikke er resourcer til at tage madrasser ind af krybberne på noget tidspunkt så er jeg stået af. Og når de ikke har resourcer til det med madrasser har de så resourcer til at give mit barn øllebrød den dag hvor han stejler over rugbrød osv.

Så jeg er bare slet ikke klar - og slet ikke når jeg har andet valg:0)

Nej, det kan jeg virkelig godt forstå. Jeg ville heller ikke have været parat til at sende Johanna i vuggestue nu. Hun bliver passet herhjemme af en barnepige, men det er noget helt andet, fordi det er hjemme hos os selv og giver lige præcis den fleksibilitet du efterlyser (at hun kan få det at spise som hun vil have, sove/ikke sove som det passer osv). Hun skal heldigvis først i vuggestue til sommer/tidlig efterår, og selv det er jeg vist ikke helt parat til.

Anmeld

6. februar 2011

Pige2009

Valle81 skriver:

Og ja,ligeså fræk og uartig han erlige så rolig er han, bare på billedet hvor han sover. Selvom man er 10 mdr og er sååååååååååååååååå stor ( kan lige se ham med hænderne i vejret) så kan man stadig tage en lille lur i mors arm:0)

Simpelthen herligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.