Anton 10 mdr:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.051 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Valle81

Synes det erved at være noget tid siden jeg har vist min lille/store trold:0)

Anton er nu lige lidt over 10 mdr gammel og er fræk som en slagterhund:0) Han går rundt ved ALT og kan NÅ ALT. Så vi bor yderst skrabet - ingen pynteting overhovedet - og Asta og Sebastian synes han er ret irriterende da han splitter alt deres legetøj ad:0) Og hvis de sidder ved spisebordet og eksvis tegner, så kan ANton lige rejse sig om og holde ved borkanten og fåfat i malebogen og så HIVE til:0)

Ellers har han nu hele 8 tænder - puha - det er ikkealtid lige sjovtnår de bryder frem.

Han spiser stort set alt hvad vi spiser og vil selv spise med gaffel - så ind i munden det går. Grød og mos står han af på - men nogle dage lykedes det at få lidt øllebrød eller havregrød i ham - men morgenmaden står på havregryn med mæl og sukker og 5 rosiner der er klippet i små stykker - rugbrød efterfulgt af lidt yoghurt med most banan, senre lidt grød eller rugbrød igen og så aftensmad. Indimellem får han lidt ekstra frugt eller havrepuder eller sådan som snacks:0)

Han er begyndt at sige hej, Ada ( Asta), Nej og andre ord som nok kun mor og far forstår.

Han sover to til tre gange om dagen og er egentlig bare en engel.

Vi har fået vuggestueplads pr 1/3 til ham, men vi har valgt at sige nej og at han ikke skal i inst. Jeg ønsker at beholde ham hjemme - så han skal døjes med sin moar lidt endnu:0)

Nu til billeder af lømlen:0)

Kærligst fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

NinaNymannMadsen

hvor ser han bare sød ud. og han ligner virkelig en der kan finde på at lave ballade.

Anmeld

6. februar 2011

Koen.

En rigtig lækkermås

Anmeld

6. februar 2011

Valle81

Astasmor skriver:

hvor ser han bare sød ud. og han ligner virkelig en der kan finde på at lave ballade.

Det kan han simelthen også:0)

Kan da også se at jeg har fanget han blåmærke i panden( som er der konstant) på billedet hvor han står op i sofa.

Han får virkelig nogle knubs:0)

Anmeld

6. februar 2011

Valle81

lillespurv20 skriver:

En rigtig lækkermås

Tak søde

Anmeld

6. februar 2011

Pige2009

Han er bare skøn og ser også fræk ud

Anmeld

6. februar 2011

NinaNymannMadsen

Valle81 skriver:

Det kan han simelthen også:0)

Kan da også se at jeg har fanget han blåmærke i panden( som er der konstant) på billedet hvor han står op i sofa.

Han får virkelig nogle knubs:0)

haha. den kender jeg for godt. asta får selv heletiden blå mærker og skremmer over det hele fordi hun ikke lige ser sig for eller sådan noget når hun drøner rundt i stuen.

Anmeld

6. februar 2011

Valle81

Baagøe skriver:

Han er bare skøn og ser også fræk ud

Tak:0)

Og ja,ligeså fræk og uartig han erlige så rolig er han, bare på billedet hvor han sover. Selvom man er 10 mdr og er sååååååååååååååååå stor ( kan lige se ham med hænderne i vejret) så kan man stadig tage en lille lur i mors arm:0)

Anmeld

6. februar 2011

MariaJ

Valle81 skriver:

Synes det erved at være noget tid siden jeg har vist min lille/store trold:0)

Anton er nu lige lidt over 10 mdr gammel og er fræk som en slagterhund:0) Han går rundt ved ALT og kan NÅ ALT. Så vi bor yderst skrabet - ingen pynteting overhovedet - og Asta og Sebastian synes han er ret irriterende da han splitter alt deres legetøj ad:0) Og hvis de sidder ved spisebordet og eksvis tegner, så kan ANton lige rejse sig om og holde ved borkanten og fåfat i malebogen og så HIVE til:0)

Ellers har han nu hele 8 tænder - puha - det er ikkealtid lige sjovtnår de bryder frem.

Han spiser stort set alt hvad vi spiser og vil selv spise med gaffel - så ind i munden det går. Grød og mos står han af på - men nogle dage lykedes det at få lidt øllebrød eller havregrød i ham - men morgenmaden står på havregryn med mæl og sukker og 5 rosiner der er klippet i små stykker - rugbrød efterfulgt af lidt yoghurt med most banan, senre lidt grød eller rugbrød igen og så aftensmad. Indimellem får han lidt ekstra frugt eller havrepuder eller sådan som snacks:0)

Han er begyndt at sige hej, Ada ( Asta), Nej og andre ord som nok kun mor og far forstår.

Han sover to til tre gange om dagen og er egentlig bare en engel.

Vi har fået vuggestueplads pr 1/3 til ham, men vi har valgt at sige nej og at han ikke skal i inst. Jeg ønsker at beholde ham hjemme - så han skal døjes med sin moar lidt endnu:0)

Nu til billeder af lømlen:0)

Kærligst fra mig

Årh, hvor er han sød . Han lyder fuldstændig som Johanna mht at rive ting ned. Vi har også tømt alle de nederste hylder og sofabordet, og på alle andre hylder står bøgerne i spænd, så vi knapt selv kan få dem ud. Jeg kan godt forstå I sagde nej til vuggestuepladsen, når du alligevel er hjemme. Tænk at han snart skal være storebror.

Maria

Anmeld

6. februar 2011

Koen.

Valle81 skriver:

Tak søde

Og han lyder præcis som en lige så stor bandit som Lærke er Mit sofabord er sådan et MEGET lavt et og det skal bare være helt blæst for alt bliver hapset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.