Synes det erved at være noget tid siden jeg har vist min lille/store trold:0)
Anton er nu lige lidt over 10 mdr gammel og er fræk som en slagterhund:0) Han går rundt ved ALT og kan NÅ ALT. Så vi bor yderst skrabet - ingen pynteting overhovedet - og Asta og Sebastian synes han er ret irriterende da han splitter alt deres legetøj ad:0) Og hvis de sidder ved spisebordet og eksvis tegner, så kan ANton lige rejse sig om og holde ved borkanten og fåfat i malebogen og så HIVE til:0)
Ellers har han nu hele 8 tænder - puha - det er ikkealtid lige sjovtnår de bryder frem.
Han spiser stort set alt hvad vi spiser og vil selv spise med gaffel - så ind i munden det går. Grød og mos står han af på - men nogle dage lykedes det at få lidt øllebrød eller havregrød i ham - men morgenmaden står på havregryn med mæl og sukker og 5 rosiner der er klippet i små stykker - rugbrød efterfulgt af lidt yoghurt med most banan, senre lidt grød eller rugbrød igen og så aftensmad. Indimellem får han lidt ekstra frugt eller havrepuder eller sådan som snacks:0)
Han er begyndt at sige hej, Ada ( Asta), Nej og andre ord som nok kun mor og far forstår.
Han sover to til tre gange om dagen og er egentlig bare en engel.
Vi har fået vuggestueplads pr 1/3 til ham, men vi har valgt at sige nej og at han ikke skal i inst. Jeg ønsker at beholde ham hjemme - så han skal døjes med sin moar lidt endnu:0)
Nu til billeder af lømlen:0)
Kærligst fra mig
Anmeld