Så ked af det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

Fru'Rugaard

Heidisbebs skriver:

Jeg er selv dagplejer og jeg ved at i  vores kommune, ringer forældrene selv til den dagplejer de har fået og aftaler et besøg hos hende.....så bliver det også en dag der passer jer begge.....

Det gjorde vi ikke- vi snakkede bare med den pædagog, der kører i det område, også aftalte hun en tid med dagplejemoderen, og ringede tilbage til mig, da pædagogen, skal være med til det møde.

Rikke - Mor til Maja på 10 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Anonym trådstarter

A. skriver:

Hej vil lige sige at du bliver ikke Pålagt uddanelsespålæg det frafalder når man Har børn har selv lige været til møde på jobcenter

Jeg fik ellers at vide at jeg skulle tænke over hvilken uddannelse jeg ville have til næste gang jeg skulle til samtale... Har ikke hørt noget mere om et, eller fået nyt brev om jeg skal til samtale, så aner faktisk ikke så meget.

Men tak for dit svar.

Anmeld

11. februar 2011

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar

Jeg har fået brev fra dagplejen, foldere og tid til et møde 4 dage før han skal starte..

Jeg tror også det plusser ekstra op i mig med frygt fordi han lige har været syg, og lige er blevet syg igen og det kun er mor der dur..

I hvert fald, tak for støtten piger

Anmeld

11. februar 2011

Dorthe1986

hejsa

Nu ved jeg ikke lige hvilken kommune du bor, men i odense er det sådan at forældrene selv skal ringe til DP'en og aftale et møde med hende

Min mor er nemlig dagplejer og der får hun at vide fra dagplejekontoret at der er et barn, der er blevet henvist og så plejer der ikke at gå længe før end forældrene ringer og så kommer de en tur på besøg. Så måske det er derfor du ikke har hørt noget fra kommunen? Fordi i selv skal kontakte DP?

Anmeld

11. februar 2011

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

hejsa

Nu ved jeg ikke lige hvilken kommune du bor, men i odense er det sådan at forældrene selv skal ringe til DP'en og aftale et møde med hende

Min mor er nemlig dagplejer og der får hun at vide fra dagplejekontoret at der er et barn, der er blevet henvist og så plejer der ikke at gå længe før end forældrene ringer og så kommer de en tur på besøg. Så måske det er derfor du ikke har hørt noget fra kommunen? Fordi i selv skal kontakte DP?

kan gætte du ikke har læst hele tråden

Har fået brev, foldere og tid til møde

Men tak for svar

Anmeld

11. februar 2011

tinasmor

kunne du måske blive privat dagplejemor? Så kan du passe dit barn sammen med et andet barn?

Anmeld

11. februar 2011

Dorthe1986

Anonym skriver:

kan gætte du ikke har læst hele tråden

Har fået brev, foldere og tid til møde

Men tak for svar

Hehe nej det havde jeg ikke lige fået gjort

Men ja godt, du har fundet ud af det med mødet med dagplejeren

Anmeld

11. februar 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

kunne du måske blive privat dagplejemor? Så kan du passe dit barn sammen med et andet barn?

Tror jeg ikke jeg ville få lov til. Har en lille lejlighed, hund som er på deres "forbudte liste" og der ryges i vores hjem.

Jeg må se hvordan det kommer til at gå. Men hvis han fortsætter sådan her, så bliver det et helvede..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.