Hvornår var du væk fra dit barn om natten første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.369 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

MariaJ

Hvem passede og hvordan gik det? Ammede du stadig og hvordan kringlede I den?

Jeg har ikke været væk fra min datter endnu, men er jo begyndt på arbejde igen, og overvejer at rejse til et møde, der kræver en-to overnatninger hjemmefra i april, hvor hun er lige knapt et år. Jeg ammer stadig, og kan ikke forestille mig at vi er helt færdige med det i april, men hun kan godt tage en flaske nu, så kan vel også det, hvis jeg er væk. Jeg kan ikke rigtig blive enig med mig selv om det er helt vildt langt ude at rejse fra hende, eller om det nok skal gå. Hun skal være hjemme sammen med far, hvis jeg rejser, og til den tid er han på orlov og skal gå hjemme med hende om dagen også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

<3

Jeg kan kun svare for mig selv, Tjalfe er nu 3år og 3mdr og han har sovet ude (uden mor og far) 1gange i sit liv Det var spændende men også ikke noget han brød sig om så vi tager det helt stille og roligt.

Nu er det hjemme med far og i forbindelse med amning du spørger og der vil jeg siger klart ja men det er jo hvordan DU har det

Anmeld

6. februar 2011

SussieThyssen

MariaJ skriver:

Jeg har ikke været væk fra min datter endnu, men er jo begyndt på arbejde igen, og overvejer at rejse til et møde, der kræver en-to overnatninger hjemmefra i april, hvor hun er lige knapt et år. Jeg ammer stadig, og kan ikke forestille mig at vi er helt færdige med det i april, men hun kan godt tage en flaske nu, så kan vel også det, hvis jeg er væk. Jeg kan ikke rigtig blive enig med mig selv om det er helt vildt langt ude at rejse fra hende, eller om det nok skal gå. Hun skal være hjemme sammen med far, hvis jeg rejser, og til den tid er han på orlov og skal gå hjemme med hende om dagen også.

Mine har været omkring et halvt år første gang jeg fik dem passet, og det har gerne været hjemme hos os selv.

Men de var over et år inden jeg var væk fra dem i flere dage og nætter.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. februar 2011

JulieE

Begge mine har været over 1 år før de blev passet om natten første gang. Og det er stadig ikke noget der sker særlig tit, max 2-3 gange om året

Anmeld

6. februar 2011

loppen82

MariaJ skriver:

Min datter sov ude for første gang sidste år i dec i forbindelse med min operation... det var mine forældre der havde hende... Og det gik rigtig godt. Hun var 20 mdr.

Anmeld

6. februar 2011

loppen82

MariaJ skriver:

Min datter sov ude for første gang sidste år i dec i forbindelse med min operation... det var mine forældre der havde hende... Og det gik rigtig godt. Hun var 20 mdr.

Anmeld

6. februar 2011

Turtles

Første gang Lillemanden blev passet ude. Var han 4 mdr.
Jeg ammede ikke længere. Og han blev passet hos farmor og farfar, og han sov der.
Han har siden sovet der omkring 3 gange, og han er nu 1 år.

Anmeld

6. februar 2011

Maja88

altså det omhandler vel om du kan affinde dig med at manden er ligeså god som dig...

give ansvaret fra dig og så vide at din datter er i sikre hænder ved sin far..

for så længe hun er ved sin far, så kan man nemt synes jeg

Anmeld

6. februar 2011

CiSo

Cilas var 3 uger gammel, første gang..  

Jeg afleverede ham omkring en 20 tiden ved min mor, og hentede ham igen næste morgen klokken 9. Jeg ammede og havde malket ud til ham. Og det gik helt fantastisk godt.  Ved dog ikke hvordan jeg ville have haft det hvis det var svigermor, der skulle passe.. Hun har endnu ikke passet ham, men det kommer nok inden for den nærmeste fremtid. 

Anmeld

6. februar 2011

MariaJ

Kirle skriver:

Jeg kan kun svare for mig selv, Tjalfe er nu 3år og 3mdr og han har sovet ude (uden mor og far) 1gange i sit liv Det var spændende men også ikke noget han brød sig om så vi tager det helt stille og roligt.

Nu er det hjemme med far og i forbindelse med amning du spørger og der vil jeg siger klart ja men det er jo hvordan DU har det

Ja, jeg er i gang med at mærke efter hvordan jeg har det med det. Mine kolleger har været supersøde og hensynsfulde, og tager en del opgaver for mig, der kræver at man skal være væk hjemmefra, så jeg føler mig ikke presset ud i det, og behøver ikke at rejse. På den anden side tænker jeg, at jeg har lidt lyst til selv at komme lidt ud, være sammen med andre voksne, spise en middag uden at tørre grød ud af ørene på nogen og få en hel nats søvn. Så er egentlig ret fristet til at prøve det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.