Nature Sways slyngevugger sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. februar 2011

L-Mortil3

smillaluna skriver:

Det er de originale. De kan tage op til 15 kg.

Iiih altså.

Det ville jo bare lige være os

Havde vi da bare været lidt tættere på den første - HVIS nu du ikke har fået solgt en af dem til den 1. , vil du så ikke smide en sms?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Faith

Line&Liam skriver:

Iiih altså.

Det ville jo bare lige være os

Havde vi da bare været lidt tættere på den første - HVIS nu du ikke har fået solgt en af dem til den 1. , vil du så ikke smide en sms?

Jamen vil skam gerne holde den til dig (fordi det er dig). Så meget haster det ikke at få dem solgt.

Du må osse betale dem over 2 gange hvis det passer dig bedre.

Nu skal jeg altså osse snart have afleveret det tøj til dig! Kan vi ikke prøve at finde en dag?

Anmeld

6. februar 2011

L-Mortil3

smillaluna skriver:

Jamen vil skam gerne holde den til dig (fordi det er dig). Så meget haster det ikke at få dem solgt.

Du må osse betale dem over 2 gange hvis det passer dig bedre.

Nu skal jeg altså osse snart have afleveret det tøj til dig! Kan vi ikke prøve at finde en dag?

Du er jo bare inbegrebet af en skattebasse er du

Jeg går i skole her i februar, men weekenderne er umiddelbart tomme, og så fra d. 23 februar er jeg hjemme igen

Anmeld

6. februar 2011

Faith

Line&Liam skriver:

Du er jo bare inbegrebet af en skattebasse er du

Jeg går i skole her i februar, men weekenderne er umiddelbart tomme, og så fra d. 23 februar er jeg hjemme igen

Jeg holder den til dig, og hvis du så ikke vil ha den alligevel, er det ok. Skal nok få den solgt. De er ret populære.

Skal vi så ikke prøve om vi kan ses næste weekend?

Anmeld

6. februar 2011

L-Mortil3

smillaluna skriver:

Jeg holder den til dig, og hvis du så ikke vil ha den alligevel, er det ok. Skal nok få den solgt. De er ret populære.

Skal vi så ikke prøve om vi kan ses næste weekend?

MEGET gerne!

Anmeld

6. februar 2011

Faith

Line&Liam skriver:

MEGET gerne!

Super! Vi kan lige skrives ved så og aftale nærmere. Du skal da ha tøjet inden du føder. Ellers skal han jo gå nøgen rundt den bette, det kan vi ikke have

Anmeld

6. februar 2011

Zafir

Altså - jeg vil bare sige, at dem der har overvejet det: KØB DEN!!!!

Vi er SÅÅÅÅ glade for vores og der ER grund til at købe den originale. Der er så mange detaljer og den er så fint konstrueret, selvom jeg kender mange der er gode til at sy, er efterligningerne desværre ikke halvt så gode (i hvertfald dem jeg har set), som originalen.

FANTASTISK Køb dem

Anmeld

6. februar 2011

L-Mortil3

smillaluna skriver:

Super! Vi kan lige skrives ved så og aftale nærmere. Du skal da ha tøjet inden du føder. Ellers skal han jo gå nøgen rundt den bette, det kan vi ikke have

Nej hehe, det kan kun blive koldt

Anmeld

6. februar 2011

Faith

Zafir skriver:

Altså - jeg vil bare sige, at dem der har overvejet det: KØB DEN!!!!

Vi er SÅÅÅÅ glade for vores og der ER grund til at købe den originale. Der er så mange detaljer og den er så fint konstrueret, selvom jeg kender mange der er gode til at sy, er efterligningerne desværre ikke halvt så gode (i hvertfald dem jeg har set), som originalen.

FANTASTISK Køb dem

Hvor er du sød

Ja det er nogle fantastiske vugger! Vi startede med at købe en enkelt, men da vi fandt ud af hvor fantastisk den var, købte vi en mere.

Jeg kan godt lide at man kan tage den med sig hvis man skal nogen steder, og så bare hænge den i en dørkarm. Det har vi brugt meget!

Anmeld

6. februar 2011

Zafir

smillaluna skriver:

Hvor er du sød

Ja det er nogle fantastiske vugger! Vi startede med at købe en enkelt, men da vi fandt ud af hvor fantastisk den var, købte vi en mere.

Jeg kan godt lide at man kan tage den med sig hvis man skal nogen steder, og så bare hænge den i en dørkarm. Det har vi brugt meget!

det gør vi også

Regner også med at vi skal have en junior model, når hun vokser ud af den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.