Nature Sways slyngevugger sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.209 visninger
29 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Vidunderligeunger

hvis jeg var gravid købte jeg en med det vuns!!!! de er super

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Faith

BlyViol skriver:

hvis jeg var gravid købte jeg en med det vuns!!!! de er super

Det er de nemlig! Men nu er drengene snart 8 måneder, og vi stiler mod at de kun sover i deres senge fra nu af. Det er vidst ved at være på tide, selvom det sommetider er den nemmeste løsning at smide dem i vuggerne hvis vi ikke kan få ro på dem. Men de kan jo ikke sove i vuggerne til de bliver 14

Anmeld

6. februar 2011

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Det er de nemlig! Men nu er drengene snart 8 måneder, og vi stiler mod at de kun sover i deres senge fra nu af. Det er vidst ved at være på tide, selvom det sommetider er den nemmeste løsning at smide dem i vuggerne hvis vi ikke kan få ro på dem. Men de kan jo ikke sove i vuggerne til de bliver 14

argh hvorfor ik?? Det vil de sikkert synes er meget sjovt

men kan godt forstå dig. Hvordan går det med natteroderiet?

Anmeld

6. februar 2011

Faith

BlyViol skriver:

argh hvorfor ik?? Det vil de sikkert synes er meget sjovt

men kan godt forstå dig. Hvordan går det med natteroderiet?

Jamen det går faktisk bedre vil jeg sige.... Nu har de så lige været syge begge to og det har givet en del uro. Men når de begge er raske, synes jeg egentlig det går ret godt. De vågner stadig i løbet af natten, men har ikke længere behov for mælk. En sut kan for det meste gøre det.

Men jeg synes det har været en hård kamp, og jeg er ærlig talt glad for at vi er nået så langt. Må indrømme at jeg ikke syntes det var udpræget sjovt at have børn det første halve år

Anmeld

6. februar 2011

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Jamen det går faktisk bedre vil jeg sige.... Nu har de så lige været syge begge to og det har givet en del uro. Men når de begge er raske, synes jeg egentlig det går ret godt. De vågner stadig i løbet af natten, men har ikke længere behov for mælk. En sut kan for det meste gøre det.

Men jeg synes det har været en hård kamp, og jeg er ærlig talt glad for at vi er nået så langt. Må indrømme at jeg ikke syntes det var udpræget sjovt at have børn det første halve år

sådan tror jeg maneg har det, det første halve år.. Selvom Alberte har været utrolig nem, så synes jeg også der ligesom skete noget da hun blev 5-6 måneder, alt blev ligesom nemmere. og det er da endnu nemmere nu!!!  

skal drengene starte i dp d. 1.4?

Anmeld

6. februar 2011

L-Mortil3

Hmm hvad sker der, når jeg klikker ind på dit salgsindlæg her Mia, så kan jeg kun se Mitzie's svar, og så dine efterfølgende, men ikke selve salgsindlæget

Hvad tænker du sådan en slyngevugge skal koste? Det kunne jo være man skulle have sådan  en, med tanke på Liam aldrig kunne finde ro

Anmeld

6. februar 2011

Faith

Line&Liam skriver:

Hmm hvad sker der, når jeg klikker ind på dit salgsindlæg her Mia, så kan jeg kun se Mitzie's svar, og så dine efterfølgende, men ikke selve salgsindlæget

Hvad tænker du sådan en slyngevugge skal koste? Det kunne jo være man skulle have sådan  en, med tanke på Liam aldrig kunne finde ro

Ja det undrer egentlig osse mig at man ikke kan se mit salgsindlæg

Nå men kan da skrive lidt om vuggerne her så.

De er købt på www.slyngevuggen.dk til 1599 pr stk.

De er super gode til præmature børn fordi det skulle føles ligesom at ligge i livmoderen. Men også gode til urolige børn som er svære at få til at falde i søvn. Vi har brugt dem ekstremt meget til drengene!

Jeg havde forestillet mig at jeg skulle have 1200 kr pr. stk og så betaler jeg portoen. Meeeeeen er da til at forhandle med (dog ikke flere 100 kr ned i pris)

Anmeld

6. februar 2011

Faith

BlyViol skriver:

sådan tror jeg maneg har det, det første halve år.. Selvom Alberte har været utrolig nem, så synes jeg også der ligesom skete noget da hun blev 5-6 måneder, alt blev ligesom nemmere. og det er da endnu nemmere nu!!!  

skal drengene starte i dp d. 1.4?

Nej først den 1/5 da jeg er blevet sygemeldt (pga. hvad kan vi lige skrive en pb om eller på fb)

Anmeld

6. februar 2011

L-Mortil3

smillaluna skriver:

Ja det undrer egentlig osse mig at man ikke kan se mit salgsindlæg

Nå men kan da skrive lidt om vuggerne her så.

De er købt på www.slyngevuggen.dk til 1599 pr stk.

De er super gode til præmature børn fordi det skulle føles ligesom at ligge i livmoderen. Men også gode til urolige børn som er svære at få til at falde i søvn. Vi har brugt dem ekstremt meget til drengene!

Jeg havde forestillet mig at jeg skulle have 1200 kr pr. stk og så betaler jeg portoen. Meeeeeen er da til at forhandle med (dog ikke flere 100 kr ned i pris)

Er dine dem der hedder "original" eller er de "præmature" ?

Anmeld

6. februar 2011

Faith

Line&Liam skriver:

Er dine dem der hedder "original" eller er de "præmature" ?

Det er de originale. De kan tage op til 15 kg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.