dorthemus skriver:
Det er meget almindeligt, at det går frem og tilbage med søvn...måske I skulle give efter og give hende en flaske/amme hende igen om natten...i den periode hun har behov for det 
Jeg startede også med grød, lige inden Runa blev fire måneder men hun var IKKE klar og efter et par uger lagde jeg det på hylden og ventede en måneds tid og prøvede igen. Derefter brugte jeg en måned på, at introducere det langsomt for hende igen...hun ville slet ikke have min hjemmelavede grød, så var nødt til at købe Nestlé, Beauvais o.lign. Til sidst var hun oppe på tre x grød om dagen og jeg begyndte så småt med smagsprøver af min mad og mos. Og da hun blev syv måneder begyndte hun at spise deciderede måltider og jeg kunne begynde at trappe amningen ned...også om natten 
Nu er hun 8 måneder og separationsangsten er på banen...suk! Så nu ammer jeg igen flere gange om natten, hun sover ad helvede til om dagen og mere uroligt om natten.
Mit bedste råd er at I ikke forcere tingene, men tager det i jeres datters tempo, så skal det nok komme igen...også selvom der kommer en periode med uro om natten 

Jep Dorthe - jeg er fuldstændig enig med dig!! Grøden skal bestemt ikke være en kamp herhjemme!!! Så hvis hun ikke er klar, lægger vi det på hylden llidt tid!
Det virker dog som om, at hun smadder godt kan li' det, så vi gir det lige en chance! Vi har jo også kun haft gang i grøden i 5 dage, og taget det meget stille og roligt.. heheh!
Min SP mente, at hun var klar, og som hun sagde, så har Wilma været foran sin alder på alle områder, så hun synes, at jeg skulle introducere hende for det, og så bare taget det i hendes tempo! Som sagt åbner hun gladeligt munden... hun skal bare lige lære teknikken tror jeg!! haha!! Hun får nok ca. 2 tsk'er indenbors, og det er vel også helt fint her i starten!!?? 
For mig er det ikke så vigtigt, hvor meget, der kommer ind... bare at hun får fornemmelsen af ske'en og smagen af grøden!
Ja - det er faktisk også helt okay for mig at amme om natten...!! Altså.. jeg vil da indrømme, at jeg synes det var ENORMT fedt, at få 10 timers sammenhængende søvn med en lille bebs i huset... 
Meeeen hvis Wilma har brug for mad om natten, så skal hun selvfølgelig have det!! NO DOUBT!!
I nat sov hun ellers SÅ fint igen.... fra 21.15-7.15
Var kun lige oppe for at give hende sutten én enkelt gang...!
Nu ser jeg lige de næste dage an....
Var bare nysgerrig efter at høre, hordan alle jer andres erfaringer havde været med det her grød-halløj