Så er det vist nu det sker :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

Sof

Årh hvor er jeg ked af at høre det.

Håber du har nogen til at være hos dig

Sender dig en masse tanker og kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Carina1977

aarhusmor skriver:

Det er ikke sjovt at skulle igennem og jeg er ked af at høre at du har prøvet det flere gange. Jeg har haft mange selv. Når fosteret kun er i 6. uge, så oplever du formentlig ikke at få de mavekramper. Bare en udvidet mens. Min erfaring er at det først er efter uge 7 at fosteret er så stort at man får kramper.

Jeg har fået mavekramper de andre gange, og der var jeg kun 5 uger henne, så det er vist forskelligt hvordan man op lever det. Men jeg har endnu ikke ondt, og bløder meget meget lidt.

Anmeld

6. februar 2011

Carina1977

mamiolvi skriver:

hvor er jeg ked af det på dine vegne...
JEg spørg lige lidt dumt , men hvad er en MA , troede først det var en medinsisk abort, men r det ikke medicin man får for at komme af med fosterert?? ..

MA er en missed abortion....altså et foster der har stoppet sin udvikling/gået til grunde, men hvor kroppen ikke selv har udstødt fostret.

Anmeld

6. februar 2011

Carina1977

Hej

Tak for svar allesammen

Jeg fik kun en smule murren i maven i nat....det kom sådan i bølger. Det lykkedes mig så at falde i søvn. Jeg er så først vågnet her for ½ time siden, og der er intet blod kommet på bindet og ingen mavesmerter. Når jeg tørrer mig, er det bare noget udflåd blandet med en smule blod. Så det her er åbenbart bare starten, så der går nok mange dage inden det går ordentlig igang.

Ville bare ønske at min krop ville gøre ligesom de andre gange, at udstøde fostret rimeligt hurtigt. Men min krop driller vist....den vil bare ikke samarbejde med mig

Nå, jeg må se om der sker noget senere idag.

Anmeld

6. februar 2011

starsofheaven

Ved hvad du går igennem, sender dig et stort kram

Anmeld

6. februar 2011

Carina1977

starsofheaven skriver:

Ved hvad du går igennem, sender dig et stort kram

Tak skal du have

Anmeld

6. februar 2011

Carina1977

Hmm i eftermiddags stoppede det med at bløde, og jeg har ikke blødt det mindste siden. Synes godt nok min krop driller mig rigtig meget. Er der nogen der ved hvor lang tid der går, før kroppen fatter at det skal ud? Nu har jeg rendt rundt med et dødt foster i mindst 4 uger.

Jeg har en tid oppe på sygehuset på torsdag, og er der ikke sket noget til den tid, vil jeg bede om en udskrabning. Bryder mig ikke om at have noget dødt indeni mig. Vil bare gerne have det overstået, så jeg kan komme videre.

Anmeld

6. februar 2011

twinny

Hvor må det være forfærdeligt for dig....  Jeg føler med dig...

God bedring, søde...

Masser  af  herfra....

Anmeld

6. februar 2011

Chamomile

Det gør mig ondt, mange kram og tanker herfra

Anmeld

6. februar 2011

Lisbeth1985

Vil bare lige sende dig en krammer:

Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.