I torsdags skrev jeg jo herinde at jeg havde været til scanning, og at scanningen viste et foster på ca. 6 uger, hvor det egentlig skulle have været på størrelse med et på ca. 10 uger.....så jeg havde en MA.
Nu ser det vist ud til at jeg er ved at abortere spontant. Her til aften havde jeg ret kraftige smerter....ikke i underlivet, det føltes mere som urinrøret. Jeg fik jag af og til i underlivet. Nu har jeg så lige været på toilet, og er begyndt at pletbløde. Der kom en lille klump ud....dette var bestemt ikke fostret, men en klump blod...og der kommer blod hver gang jeg tørrer mig...stadig i meget små mængder. Jeg har ikke mavekramper endnu, men jeg regner med at det nok kommer indenfor de næste par timer.
Så jeg får ikke sovet ret meget i nat kan jeg regne ud. Så håber jeg bare at det hele kommer ud, sådan at jeg ikke skal igennem både det her, og så en udskrabning. Håber det bliver overstået hurtigt. Kan huske de andre gange, hvor jeg aborterede spontant....der havde jeg smerter i 1 dag, og blødte så efterfølgende i en lille uge. Jeg håber det er det samme denne her gang.
Jeg er selvfølgelig glad for at det gik igang selv, men øv hvor følelserne bare igen kommer op til overfladen nu 
Anmeld