Er dette bare helt normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

M&F&C

Anonym skriver:

Man kan jo altid blive klogere...

I min søgen på nettet er det mest; lav fedt% og spis noget mere og de vil som regl forsvinde.

Har lige kigget dec 2010 album igennem - 175 billeder. Og på bade/pusle og rende i bare ble billeder er der intet at se.

Det har slået mig et par gange det sidste stykke tid. Ikke som sådan været bekymret, bare undrende over om det er normalt. Men syntes de bliver tydligere, da de er at se uanset tidspunkt på dagen og ved hvert ble skift.

H*n har det sidste ½ års tid kørt på ½ dosis astma medicin, for at vi når h*n fylder 3 vil prøve at fjerne det sidste. Så det kommer heller ikke derfra. 

Ja det lyder da lidt underligt, at de så pludselig er dukket op ... og at de bliver mere og mere tydelige

OG hvilke lorteråd - undskyld mig ... men det er da logik at man skal spise mere fed mad, for at få en højere fedt% - så det kan du vist ikke rigtig bruge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Anonym trådstarter

M&F skriver:

Ja det lyder da lidt underligt, at de så pludselig er dukket op ... og at de bliver mere og mere tydelige

OG hvilke lorteråd - undskyld mig ... men det er da logik at man skal spise mere fed mad, for at få en højere fedt% - så det kan du vist ikke rigtig bruge

Især også når h*n har været tynd/slank fra start. Kunne forstå hvis det grundet sygdom havde tabt sig gevaldigt og de derved kom frem bag baby fedt.

Tænkte også bare; Nå, sikke et fantastisk råd, når ens barn i forvejen lider af spiseproblemer.

Ved godt at det nok mest er myndiget på voksne, men...

Anmeld

5. februar 2011

M&F&C

Anonym skriver:

Især også når h*n har været tynd/slank fra start. Kunne forstå hvis det grundet sygdom havde tabt sig gevaldigt og de derved kom frem bag baby fedt.

Tænkte også bare; Nå, sikke et fantastisk råd, når ens barn i forvejen lider af spiseproblemer.

Ved godt at det nok mest er myndiget på voksne, men...

Min datter høre også til den slanke side - og har hun altid gjort .... hun har aldrig været sådan "baby-tyk", og hun har aldrig haft de der gode lårbasser, eller "elastikker" i i ledene .... men hun har ingen spiseproblemer, tværtimod ... hun forbrænder bare utrolig meget!

Ja - det lyder bare sådan "liiiiige ud af landevejen", uden at tage højde for noget som helst

Anmeld

5. februar 2011

<3

Anonym skriver:

hm, må nok hellere ringe mandag. For h*n har klaget over hovedpine et par gange idag..

Første besøg siden 2 års undersøgelsen...

Det skal jeg nok...

Anmeld

5. februar 2011

Anonym trådstarter

M&F skriver:

Min datter høre også til den slanke side - og har hun altid gjort .... hun har aldrig været sådan "baby-tyk", og hun har aldrig haft de der gode lårbasser, eller "elastikker" i i ledene .... men hun har ingen spiseproblemer, tværtimod ... hun forbrænder bare utrolig meget!

Ja - det lyder bare sådan "liiiiige ud af landevejen", uden at tage højde for noget som helst

Kender det...

Vores barn har altid ligget over øverste streg i højde, men under normal i vægt. 

Anmeld

5. februar 2011

Pige2009

M&F skriver:

Så giver jeg dig lige et *SPARK* og beder dig få ringet til lægen på mandag, så i kan få tjekket op på det Om ikke andet, så du ved hvordan du skal forholde dig til måske følsom, tynd hud ved lav fedtprocent

Ikke sikkert du kan huske det - men kan du komme i tanke om, hvornår det første gang slog dig, at det ikke ser helt rigtig ud - hvis du forstår?

Lige præcis. Håber det ikke er noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.