Er dette bare helt normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Hun ser rimelig mager ud, måske hun bare er for tynd??

det ved vi h*n er, da h*n stort set altid har været til den tynde side. 

Også derfor jeg undres over at det 'først' begynder nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Anonym trådstarter

Linda skriver:

både jeg og min datter ser sådan ud... især på mave, lår og brystkasse... har fået at vide at det er helt normalt... og vi er begge normalvægtige (det er vist arveligt) men hvis du er utryg, så få en tid ved lægen, så han kan råde og vejled og måske berolige

kan desuden sige at min datter først fik det da hun var omkring de 3 år...

er en smule mere beroliget...

her er det dog kun på brystkassen og værst i venstre side.

Hverken jeg eller manden har synlige årer, så aner ikke hvor det kommer fra...

Men tænkte jeg lige ville spørge jer herinde, for hvis i enstemig kunne sige det er helt normalt - ville jeg lade den ligge. For vi er sjælendt hos egen læge.

Det er vores første barn, så har ikke rigtig set eller hørt om andre endnu...

Anmeld

5. februar 2011

M&F&C

Anonym skriver:

Til kontrol har fokus været andet sted, så aner ikke om de har set det og om det 'bare' er pga lav fedt %, så de derved ikke har sagt noget omkring det.

Men gruer da for at det skal blive være, da det ikke har været der altid.

Har prøvet at google det, men for en del andet op - syntes jeg.

Nogen gange må man bare selv lige bede dem om at flytte fokus ....

Altså ... ja - ved ikke? Lav fedtprocent måske, ja .... men når det nu ikke altid har været det?

Du kan med garanti ik rigtig bruge mine svar - men jeg vil hvertfald bede lægen kigge på det

Anmeld

5. februar 2011

Lady Marion <3

Anonym skriver:

er en smule mere beroliget...

her er det dog kun på brystkassen og værst i venstre side.

Hverken jeg eller manden har synlige årer, så aner ikke hvor det kommer fra...

Men tænkte jeg lige ville spørge jer herinde, for hvis i enstemig kunne sige det er helt normalt - ville jeg lade den ligge. For vi er sjælendt hos egen læge.

Det er vores første barn, så har ikke rigtig set eller hørt om andre endnu...

Jeg ville da aldrig lade noget ligge hvis det drejede sig om mit barn , jeg tager hellere afsted til lægen en gang for meget end en gang for lidt for så er der ikke noget at spekulere over

Anmeld

5. februar 2011

Anonym trådstarter

Kirle skriver:

Jeg tænker også lav fedtprocent men der kan desværre være problemer omkring hvorfor man har lav fedtprocent - det kan også være helt naturligt!!

Så derfor afsted til lægen og giv lige en update

hm, må nok hellere ringe mandag. For h*n har klaget over hovedpine et par gange idag..

Første besøg siden 2 års undersøgelsen...

Det skal jeg nok...

Anmeld

5. februar 2011

Anonym trådstarter

M&F skriver:

Nogen gange må man bare selv lige bede dem om at flytte fokus ....

Altså ... ja - ved ikke? Lav fedtprocent måske, ja .... men når det nu ikke altid har været det?

Du kan med garanti ik rigtig bruge mine svar - men jeg vil hvertfald bede lægen kigge på det

Selvfølgelig kan jeg bruge dit svar, hvis ikke så i givet fald som et spark bag i til at komme afsted...

For kom selv i tvivl og begyndte at kigge tilbage i album's for at se om det altid har været der - eller for at se sådan ca. hvornår det started. 

Men kan ikke rigtig finde noget... 

Anmeld

5. februar 2011

M&F&C

Anonym skriver:

Selvfølgelig kan jeg bruge dit svar, hvis ikke så i givet fald som et spark bag i til at komme afsted...

For kom selv i tvivl og begyndte at kigge tilbage i album's for at se om det altid har været der - eller for at se sådan ca. hvornår det started. 

Men kan ikke rigtig finde noget... 

Så giver jeg dig lige et *SPARK* og beder dig få ringet til lægen på mandag, så i kan få tjekket op på det Om ikke andet, så du ved hvordan du skal forholde dig til måske følsom, tynd hud ved lav fedtprocent

Ikke sikkert du kan huske det - men kan du komme i tanke om, hvornår det første gang slog dig, at det ikke ser helt rigtig ud - hvis du forstår?

Anmeld

5. februar 2011

Anonym trådstarter

Muffi<3 skriver:

Jeg ville da aldrig lade noget ligge hvis det drejede sig om mit barn , jeg tager hellere afsted til lægen en gang for meget end en gang for lidt for så er der ikke noget at spekulere over

Nu er vores barn tilknyttet et andet sted end hos egen læge, så derved har vi ikke 'brug' for vores egen læge særlig tit.

Så vi har en del 'visit kort' hængende med de forskellige kontakt sygeplejesker der er tilknyttet vores barn, som vi altid kan ringe til. Ud over de fysiske besøg vi har hos dem.

Anmeld

5. februar 2011

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Nu er vores barn tilknyttet et andet sted end hos egen læge, så derved har vi ikke 'brug' for vores egen læge særlig tit.

Så vi har en del 'visit kort' hængende med de forskellige kontakt sygeplejesker der er tilknyttet vores barn, som vi altid kan ringe til. Ud over de fysiske besøg vi har hos dem.

Det er også underordenet hvem du spørger , bare det er en fag person

Anmeld

5. februar 2011

Anonym trådstarter

M&F skriver:

Så giver jeg dig lige et *SPARK* og beder dig få ringet til lægen på mandag, så i kan få tjekket op på det Om ikke andet, så du ved hvordan du skal forholde dig til måske følsom, tynd hud ved lav fedtprocent

Ikke sikkert du kan huske det - men kan du komme i tanke om, hvornår det første gang slog dig, at det ikke ser helt rigtig ud - hvis du forstår?

Man kan jo altid blive klogere...

I min søgen på nettet er det mest; lav fedt% og spis noget mere og de vil som regl forsvinde.

Har lige kigget dec 2010 album igennem - 175 billeder. Og på bade/pusle og rende i bare ble billeder er der intet at se.

Det har slået mig et par gange det sidste stykke tid. Ikke som sådan været bekymret, bare undrende over om det er normalt. Men syntes de bliver tydligere, da de er at se uanset tidspunkt på dagen og ved hvert ble skift.

H*n har det sidste ½ års tid kørt på ½ dosis astma medicin, for at vi når h*n fylder 3 vil prøve at fjerne det sidste. Så det kommer heller ikke derfra. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.